posse Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva er dette? fant den i natt på vei hjem Ble fortalt av en kompis att det er en låsedirk?? Noen som vet? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ser ut som en halv saks spør du meg. De dirkene jeg har og har hatt ser ikke sånn ut i det hele tatt. Lenke til kommentar
posse Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 ser ut som en halv saks spør du meg. De dirkene jeg har og har hatt ser ikke sånn ut i det hele tatt. 6796265[/snapback] Står TOP L og TOP R på hver side av den. Er noen små hakk i den også Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Står TOP L og TOP R på hver side av den. Er noen små hakk i den også 6796284[/snapback] Det gjør den ikke til en dirk det. Trur det skal godt gjøres å dirke en lås med den, det skal litt mer til enn å bare stikke inn no skarpt og vri rundt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er nok ingen dirk. På grunn av hakket nede til høyre på eggen vil jeg anta at det er en eller annen form for tekstilverktøy. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var ikke akkurat det skarpeste bildet heller. Hadde vært litt lettere å se hva det er med et godt bilde. Lenke til kommentar
posse Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Var ikke akkurat det skarpeste bildet heller.Hadde vært litt lettere å se hva det er med et godt bilde. 6796307[/snapback] Her er ett bedre bilde Bilde Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nei, tror ikke det. Men vet jo aldri. Har aldri sett en dirk før men eg tviler. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser mer ut som en sånn sak man tar ut bilstereo-hovedenheter med... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser ut som en kniv... Sånn som folk kverker hverandre med i fengsel (PB for eksempel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå