eirik_lol Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hei. har en helt grei pc men vil ha bedre skjermkort. men så fant jeg ut att det ver 4x på hovedkortet og det selles ingen gode skjermkort med 4x. har noen noe fårslag? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det AGP 4X du mener? tenkte du og kjøpe nytt hovedkort og skjermkort eller kun et nytt skjermkort? Åssen skjermkort har du fra før? Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Er det AGP 4X du mener?tenkte du og kjøpe nytt hovedkort og skjermkort eller kun et nytt skjermkort? Åssen skjermkort har du fra før? 6796748[/snapback] vil helst slippe å kjøpe nytt hovedkort... det er ikke noen annen mulighet? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Neida du MÅ ikke kjøpe nytt hovedkort, det er mange av AGP 8X korta som støtter AGP 4X, jeg vet at mitt Sapphire Radeon X800GT gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå