Bilbergeren Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei Jeg har installert 2 stk sata disker, og disse fungerte helt til jeg tok en reinstallasjon av windows xp i stad. Nå finner jeg ingenting av diskene. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvordan ser det ut i disk management? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Finnes ikke noe der heller Lenke til kommentar
Pionium Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Få tak i SATA-driverne på floppy eller legg dem til på XP-innstallasjonsdisken (søk etter slipstream hvis du ikke kjenner til dette). Ellers vet ikke jeg .. har selv litt trøbbel med at SATA-disken ikke detekteres ved oppstart. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Takk for tipset Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Nå får jeg dem opp i disk management, men det står en trekant med utropstegn i, uten at det str mer info, annet enn "dynamisk, ekstern". Tips? Lenke til kommentar
Poby Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Høyreklikk på disken i Management og vlg "reset" eller noe slikt. Da forsvinner trekanten. Hvis ikke, har du et reelt problem, men den trekanten er vanlig nårman reinstallérer o.l. Poby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå