anders! Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Har et problem. Når jeg spiller POE2 og andre spill hopp de ut til skrivebordet eller så restarter PCen seg. Tror problemet enten ligger i PSU eller GPU. SKjermkort temperaturen ligger på rundt 80 grader når dette skjer. Jeg har også bare en 20 pin PSU på et 24 pin HK. Får ny PSU om en uke. Kan noe av dette være problemet? Takk for svar! Anders Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I BF2 så er det jo et problem som kalles CTD (Crash to desktop) dette blir vell fikset i patch 1.4 som kommer nå snart men jeg synes det var vell litt varmt på gpu :S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei igjen. Jeg vet at andre har hatt lignende problem med 20pin på 24pins-hovedkort, så det er ikke utenkelig. Hvilket skjermkort har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Hei igjen. Jeg vet at andre har hatt lignende problem med 20pin på 24pins-hovedkort, så det er ikke utenkelig. Hvilket skjermkort har du? Hilsen, efikkan. 6798491[/snapback] Jeg har et 6600GT kort. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei igjen. Jeg vet at andre har hatt lignende problem med 20pin på 24pins-hovedkort, så det er ikke utenkelig. Hvilket skjermkort har du? Hilsen, efikkan. 6798491[/snapback] Jeg har et 6600GT kort. 6801710[/snapback] Jeg har selv hatt trøbbel med GeForce 6600GT. Problemet hos meg var at viften plutselig streiket og det ble grusomt varmt. Normalt sett skal ikke det skjermkortet ligge over 67 grader. Det er nok noe feil med det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hei igjen. Jeg vet at andre har hatt lignende problem med 20pin på 24pins-hovedkort, så det er ikke utenkelig. Hvilket skjermkort har du? Hilsen, efikkan. 6798491[/snapback] Jeg har et 6600GT kort. 6801710[/snapback] Jeg har selv hatt trøbbel med GeForce 6600GT. Problemet hos meg var at viften plutselig streiket og det ble grusomt varmt. Normalt sett skal ikke det skjermkortet ligge over 67 grader. Det er nok noe feil med det. Kjøpte det av en venn av meg som har hatt det i 1 år uten problemer. Har vært like varmt hos han. Har bestilt ny kjøler og ny PSU så tror nok problemet ordner seg! Hilsen, efikkan. 6804859[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå