the_dragon_ts Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 halla ! lurer litt på om det er noen som vet om man får tak i uv plexi i norge ?? evt. hvor ? har google't litt men, med lite lykke... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det den AC Ryan acrylen du tenker på? Kan du ikke bare kjøpe fluoriserende plexi hos glassmestern? Lenke til kommentar
mean mean iskremmaskin Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har et AC RYAN acryl kabinett liggende her. Riktignok litt skrapemerker noen steder, men ikke stygt. link: http://www.acryan.com/_casing/ACR-AC-UV.shtml Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hehe ... tenkte nokk bare på plexi-plater.. ikke kabinett.. så man får kjøpt det hos lokale glassmestre.... får ta meg en tur å spørre da,.. kunne liksom huske å ha lest en post et eller annet sted om at sånt ikke var så lett å få tak i ... men men Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Var vel nevt hvor man fikk kjøpt acyyan acryl som var uv reaktiv i begge prosjektene mine. men det er ikke i sortiment hos netshop lengere. Men du jan få kjøpt det på aphacool.de og på blackdogs-pc.com elns. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvor får jeg kjøpt vanlig plexi? Trenger 120x440x10 mm Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hvor får jeg kjøpt vanlig plexi? Trenger 120x440x10 mm 6823900[/snapback] det får du nokk kjøpt hos hvilken som helst glass mestet forhandler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå