BighauG Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Jeg bruker Red Hat 7.2, kun i text mode. Jeg skal installere noen programmer, men jeg finner ikke ut kommandoen for å gjøre det! Jeg har unpacka det og greier. Install fila heter Install.sh visst det er til noen hjelp! Håper dere guruer kan hjelpe meg! -B- Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 http://homepage.powerup.com.au/~squadron/ pdf > print > tape til bordblata ikke pent, men funka for meg :smile: Lenke til kommentar
pbn Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hvis install filen heter install.sh, hvorfor ikke bare kjøre den? ./install.sh Hvis den ikke er kjørbar (det skal den være) må du chmode den.. chmod u+x install.sh da blir den grønn på "ls" og du kan kjøre den... Lenke til kommentar
BighauG Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 dette virket utmerket! nå mangler det bare å finne hvor det ble installert så jeg kan starte det, kan dere hjelpe meg med det og så blir jeg kjempe glad! :razz: Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 locate er en fin fin komando :smile: om den ikke er oppdater kan du skrive updatedb (tar litt tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå