Gjest Slettet+987123 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Heisann! Har gjort om i planene i bilen min nå! hat satt inn 2 stk 4" Infinity Reference 4012i i fronten, strekt nye ledninger og satt inn 2 stk 6 " Infinity Reference høytalere! Kjøpte en 1200watts forsterker på Torshov, siden jeg fikk høre at den visst nok skulle fungere bra, til å dra høytalerene. Har en Alpine CDA-9853R spiller. så nå trenger jeg subber og forsterker, har lenge hatt lyst på 2 stk Polk Momo 12", men nå som jeg har satt inn Infinity høytalere, burde jeg kanskje velge Infinity subber også? eller.. ? Ja hvertfall! Trenger tipps til subber og forsterker. funnet Polk Sub og Sony X-Plode forsterker 2 stk Sony X-Plod XM-SD61X mono-forsterker 2 stk Polk/MOMO MM-2124 Skal dette fungere greit? og finnes det noen måte og feks. brokoble forsterkerene slik at jeg ikke behøver mere enn 1 stk signal kabel? er det noe mere jeg burde kjøpe? Kasse osv skal jeg bygge selv. Håper det er noen som skjønner det jeg skriver her, og kan gi meg noen gode råd/tipps! Btw, Det skal sitte i Mitsubishi Carisma 1,6 l Takk= ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror ikke jeg ville ha kjøpt meg en Sony forsterker men. Hva er prisen på subbene og forsterkerene da ? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I hvilken prisguppe ligger du ? Du trenger ikke å ha hele anlegget i samme merke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror ikke jeg ville ha kjøpt meg en Sony forsterker men. Hva er prisen på subbene og forsterkerene da ? 6796680[/snapback] I hvilken prisguppe ligger du ? Du trenger ikke å ha hele anlegget i samme merke. 6796871[/snapback] Sony X-Plod XM-SD61X mono-forsterker 2 stk til Kr. 2990,- Kr. 5980,- Polk/MOMO MM-2124 2 stk til Kr. 1795,- Kr. 3590,- =9570,- rundt 10 k +- Hadde planer om og kjøpe Polk 500,1, men det blir litt for dyrt.. men hva med dette med 2 forsterkere, fungerer det? Klem =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har fått utrolig mye bra hjelp av Jalla via PM,Tusen Takk! Så en mod kan få stenge/slette denne om han/hun har lyst= ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå