SideburnsKongen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Morn, tenkte på å skaffe meg ram kjøler, litt for casemod`en sin skyld men også for at ram`en skal være kald da.. så lurte på hvor få tak i billige og bra kjølere? Fant noe, men det er vel bare til en brikke, (?) gidder ikke å gi 400-500 kr for kjølere liksom.. http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...products_id=808 noen andre steder de selger slike? eller lignene.. Takk fr svar på forhånd.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan jo sjekke på eBay. Jeg betalte 20$ for 8stk, med frakt! Lenke til kommentar
chase Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan jo sjekke på eBay. Jeg betalte 20$ for 8stk, med frakt! 6797369[/snapback] Bare et lite spørsmål, må man være over 18 for å handle på ebay, eller sjekker de ikke det? Ja, jeg har registrert meg der, jeg er ikke 18.. Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan jo sjekke på eBay. Jeg betalte 20$ for 8stk, med frakt! 6797369[/snapback] Bare et lite spørsmål, må man være over 18 for å handle på ebay, eller sjekker de ikke det? Ja, jeg har registrert meg der, jeg er ikke 18.. Petter 6798254[/snapback] De sjekker ikke det... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Pc Styling har ram kjølere til en hygglig pris og max pris på 120 kroner for porto/eksp/oppkrav uansett hva du bestiller. Du finner dem her. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Takk for alle svar.. De fra PCStyling så bra ut, billige var de også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå