El Matador Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Si meg: Hvordan kan noen være uheldige og noen heldige når vi stort sett spiller på de samme serverene? Har dere vurdert å skifte servere? Battlefield.no sine servere krasjer veldig sjelden. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har opplevd krasj på battlefield.no serverne veldig ofte, faktisk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg spiller på bf.no, tv2 bf gotland og gotland-serverne er klart mest stabil for meg, bf.no og tv2 kræsjer omtrent like ofte for meg. Det er serverne som går nede bestandig for meg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette vil jeg isåfall tro er størst problem for 64player servere.. (noe som er waaaay to crazy for meg) Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 After we spent our hard-earned money on their products; after they made a very nasty move and gave extra weapons to Special Forces owners and forced some of us to buy it just to get a few new weapons; after some of us paid a lot of money to buy Battlefield 2 and all these expansion packs, and extra maps and skins (boosters packs); after all of this, they let us wait three months (and even more) for a simple bugfix that is suppose to resolve all these stability issues; and they already solved these issues. All they need is to release it! But no, that’s not enough for them! Now they’re going to put in-game advertisements in the game. After all of this, let me ask a single question: lol. jeg har brukt nesten 500 timer på battlefield så prisen kryper neddover mot en krone timen, uten tvil et av de beste underholdningsproduktene jeg noengang har kjøpt. det er egentlig ufatlig at folk er så virkelighetsfjerne at de mener at spillselskaper burde bruke alle resusjene sine på å patche spill de alerede har utgjitt. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Når spel ikkje funker godt nok for mange brukare, som eg iallefall får inntrykk av her, so er det akkurat det dei bør gjer. Kva bør vere viktigast: Gjere ting betre for brukarene, eller lage nye spel? Svaret er klart, gjer ting betre for brukarene. Du kan samanligne med programvare: Ta t.d eit program til å spele av musikk med. Dersom det programmet kræsjer med eit bestemt punkt er bedrifta nødt til å ordne opp i dette, ikkje lansere eit heilt anna produkt. Endret 4. september 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 TheOneAsk: Tror du virkelig ikke at det er mulig å gjøre to ting samtidig? Det er ikke bare 2-3stk i DICE, om du ikke viste det. Det er ikke bare å få 1000stk til å kode på samme koden, så blir det raskt ordnet. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det er egentlig ufatlig at folk er så virkelighetsfjerne at de mener at spillselskaper burde bruke alle resusjene sine på å patche spill de alerede har utgjitt. 6804921[/snapback] Ingen forventer at de skal bruke alle ressursene sine på patching av spill. EA/Dice ga iallefall meg et inntrykk at de ville prøve å få BF2 oppe på et mer akseptabelt nivå når de slapp 2(!) beta versjoner av 1.4. Det er over 3 måneder siden den første betapatchen ble sluppet. Hvorfor den offisielle versjonen ennå ikke har sett dagens lys er heller uklar, men ettersom det samme selskapet også er midt i utviklingen av et nytt produkt som er en oppfølger til "vårt" produkt, er det lett å se sammenhengen. Jeg så et screenshot fra BF2142 i går. Der var det en billboard med teksten "BF2 1.4 patch. Now Available. 136 years in the making". LOL. De er nok klar over vår misnøye Det er rykter om at mer info skal komme den 7.9, så vi får se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Joda, klart eg er klar over det. Men det er jo ikkje saken. Men du må vere einig at 3mnd er laaaaaaang tid. Altso whatever eg spela ikkje bf2 eingang, men synts det er feil å komme med eit nytt spel so fort. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Why would we buy Battlefield 2142? For det ser ganske fett ut!! AKIRA Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det er egentlig ufatlig at folk er så virkelighetsfjerne at de mener at spillselskaper burde bruke alle resusjene sine på å patche spill de alerede har utgjitt. 6804921[/snapback] Ganske ufattelig at spillselskapene skal bruke alle ressursene sine på å ødelegge spillet ja (jmfr 1.21 AA-bug og 1.3 stability issues). Og forresten, noen lever nesten for spillene sine, og andre lever faktisk av det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) det er egentlig ufatlig at folk er så virkelighetsfjerne at de mener at spillselskaper burde bruke alle resusjene sine på å patche spill de alerede har utgjitt. 6804921[/snapback] Når et produkt er såpass langt unna vanlige forventninger som BF2 etterhvert ble med 1.3, forventes det at ting blir rettet opp ASAP. Så virkelighetsfjern er jeg. Endret 5. september 2006 av oOF Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er fullstendig enig i det som blir skrevet i teksten, og ikke F*** om jeg gidder å kjøpe BF2142. Da spiller jeg heller spill fra andre utgivere som gir ut mye billigere spill, og fikser opp i problemer ASAP ( Valve anyone ) Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg skal kjøpe den nye, tenker positivt og satser på at bf 2142 er mer stabilt... tross alt bf er driiit kult for dere som tviler, sjekk denne filmen. http://www.gamespot.com/pages/video_player...4766&pid=932358 den er lang, men VELL VERDT å se, den fikk meg overbevist om at det er et bra spill, jeg skal forhåndsbestille Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg bare fatter ikke hvordan de skulle gidde og fase ut et så "Kongens spill som bf2" kun måneder etter utgivelsen. De største feilene jeg syns de har begått fra dag 1 er : * Ikke gjort en skikkelig Stortest med BetaRelease * Elendig nettkode, virker som om de har satt Rates på forskjellige våpen. MG på fly er nedprioritert, HS er nedprioritert. Folk i bevegelse mister 50% av treff osv . . . *Nekte og høre på Clan communtiyet *La Dice i canda fikkse/patche spillet, noe som de ikke var med på å lage. *Ingen store Betatest av Patcher før release. Ikke lært av sine feil enda. *Endre på fundamentale features i spillet lenge etter et år har gått. Dette tiltross for hva erfarne gamers og folk ifra clan scenen ikke ser noe godt i for gameplay. *Sattse på et nytt spill i sjangeren kun måneder etter release. *Latt andre ekspansjons spill matriale kun tilgjengelig for de som har kjøpt dette migrere inn i orginal spillet til deres fordel. *Promotere dette igjennom bf2 spillet, alt fra SF, til EF, bf2142, Veteransprograms for 2142. *Lovet oss BFTV siden 1942 kom ut. Vi har ingen mulighet til og koble oss opp mot store matcher som Publikum for og se på. Syns det er synd at de selv ikke innså at bf2 virkelig kunne blitt en Storhit og kanskje tilogmed domminert mye av FPS Communityet. Jeg så store tendenser til dette i starten men nå er det bare rett og slett å grave det vekk fortere en kua går tom for melk. Liten vid fra 1.4 Endret 18. september 2006 av KanDu Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Liten vid fra 1.4 6885551[/snapback] Det der er ingenting i forhold til de forrige patchene. Endelig en patch som ikke fucker opp alt Dessuten er hitboxene MYE forbedret i denne patchen, så man treffer mye bedre inf vs inf iallfall, så lenge man har aimen inne Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Enig på flere punkter (med link i førstepost), men det kommer ikke fram at det er DICE Canada som patcher Battlefield 2. Og i mine øyne er det et av de største problemene med Battlefield 2. Når et studio utvikler spillet og et annet skal patche det er det ikke rart det blir kluss. Sier jo litt når Dice Canada har produsert mange ganger flere bugs i patcher enn Dice Sverige produserte til release. Men jeg har testet BF2142 og kommer ikke nok til å kjøpe det, (Da skal demoen være VELDIG anderledes) selvom jeg er med å bidrar til norges største Battlefield community Jeg håper ET: Quake Wars klarer å levere kvalitet, hvis ET: QW heller ikke innfrir kommer jeg nok til å gå tilbake til Cod eller Wolf: ET og vente på det andre rtcw spillet. (Blir utviklet av raven til Xbox 360 og PC)' Btw dere som syntes 1.4 er en god build, de har gjort en del positive gameplay endringer, men det er flere bugs enn noensinne og mange nye glitcher. Er egentlig utrolig at mange bugs kommer og går i annen hver patch, virker som om Dice ikke forstår at det er greit å bli kvitt bugs en gang for alle. Kan umulig være så vanskelig å teste for gamle/kjente bugs før man releaser en ny build. (Eksempler på dette er de mange serverbrowser bugsene, c4 detonator bugsene, nade bugene.. the list goes on..) Endret 18. september 2006 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå