oOF Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://www.ngohq.com/home.php?page=article...read&arc_id=109 Jeg er da ganske enig med han i synspunktene, selv om jeg nok kommer til å kjøpe 2142 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Gidder ikke lese en så lang tekst på engelsk Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja gud, den var jo kjempelang. Tok meg flere timer å lese den! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan ikkje bli meir einig. Det er tåplig å komme med bf2142 allerede. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det som ikke kommer fra til i den artikkelen er at det er to forskjellige studioer som driver med patching og bf2142. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Lang tekst? Hva er det folk babler om? =S Men uansett... Er meget enig med det som står skrevet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 laaang ja! Tar jo evigheter å lese en slik. Norsk FTW Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) laaang ja! Tar jo evigheter å lese en slik. Norsk FTW 6797386[/snapback] Jobber med saken kort fortalt: han er irritert for at dem ikke kommer med den lille hotfixen, og mere irritert for alt annet Digital Illusions har gjort, laget boosterpack, istede for patcher som fikser spillet, SF(som gjorde at bare de som kjøpte det fikk nye guns), osvosv, wine wine wine....men mest irritert for utviklerne tjener penger på at andre tjener penger på at vi skal teste beta versjonen av 2142, så hvorfor skal vi kjøpe spillet? Han har veldig mange gode poenger synes jeg Tok da ikke så lang tid å lese Når jeg leste den der, så fant jeg faktsik ut at vi er i september måned...gud som tia flyr Endret 3. september 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg gidder ikke å lese slikt, for 99% av slike innlegg er usaktlige og mangler masse informasjon. Det er IKKE ÉN person som sitter å koder.. At de jobber med BF2142 betyr IKKE at de utsetter jobbingen med BF2. Det er IKKE den samme avdelingen som jobber med de alt. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Poenget er: som utviklere av spill har de fullstendig feil fokus. Jeg må innrømme det at som forbruker så føler jeg meg virkelig snytt for en god opplevelse etter patch 1.3 - jeg er fullstendig klar over at det kan dukke opp feil i kjølevannet etter en større oppgradering slik 1.3 var men forventer samtidig at denne blir fikset. Med tanke på at 1.3 patchen skapte VIRKELIG store problemer i forhold til stabil kontakt mellom server-klient så - og at etter 3 måneder så har ikke de folka gidda å fikse feilen enda så er det helt klart for meg hva utviklerne mener om oss forbrukere. Tror alt av ressurser er satt til promotering/utvikling av 2142 mens BF2 nå "sakte fases ut" som det heter.. Kommer ikke til å kjøpe 2142 når det kommer - muligens kjøper jeg det til neste sommer OM jeg ser at det har blitt gjort en bedre innsats på support her enn hva BF2 angår. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg var så "heldig" å kjøpe BF2 akkurat idet 1.3 patchen kom, så jeg har ikke opplevd spillet uten serverproblemene. Er forøvrig helt enig med det han skriver, det burde ikke ta tre måneder å få ut en patch. Jeg holder forøvrig på å teste 2142 nå, og har litt blandete følelser, det er foreløpig veldig likt BF2, mange av våpnene og kjøretøyene virker bare som moddete eller oppgraderte versjoner av BF2 sine. Har ikke bestemt meg for om jeg vil kjøpe det. Ble litt off topic dette, men poenget er at som eier av BF2 og special forces og AF føler jeg ikke at utviklerne bryr seg mye om kundene, og det er dårlig forretningsetikk. Håper hvertfall at 1.4 patchen er like rundt hjørnet, og at den ikke bringer med seg mange nye feil. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det virkelig verdens undergang at en server krasjer nå og da? Har ikke noe problem å spille public\ wars jeg. Har aldri merket en server har krasjet, untatt noen ganger public. Tar liksom 30sek å reconnecte. Servercrash er ikke et så stort problem som enkelte antyder. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Er det virkelig verdens undergang at en server krasjer nå og da? Har ikke noe problem å spille public\ wars jeg. Har aldri merket en server har krasjet, untatt noen ganger public. Tar liksom 30sek å reconnecte. Servercrash er ikke et så stort problem som enkelte antyder. 6800754[/snapback] [/quote Det er ikke nå og da, det kan skje svært ofte noen ganger. Lenke til kommentar
apollo3 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg gidder ikke å lese slikt, for 99% av slike innlegg er usaktlige og mangler masse informasjon. Det er IKKE ÉN person som sitter å koder..At de jobber med BF2142 betyr IKKE at de utsetter jobbingen med BF2. Det er IKKE den samme avdelingen som jobber med de alt. 6797807[/snapback] Hvorfor gidder du å svare når du ikke engang har lest artikkelen? Det var mange flere momenter enn bare det at de allerede nå jobber med neste Battlefield-spill (som jeg forøvrig garantert ikke kommer til å kjøpe). Det er helt tydelige kontraster mellom hvordan EA/Dice behandler sine kunder og hvordan f.eks. Valve behandler sine. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det virkelig verdens undergang at en server krasjer nå og da? Har ikke noe problem å spille public\ wars jeg. Har aldri merket en server har krasjet, untatt noen ganger public. Tar liksom 30sek å reconnecte. Servercrash er ikke et så stort problem som enkelte antyder. 6800754[/snapback] [/quote Det er ikke nå og da, det kan skje svært ofte noen ganger. 6800936[/snapback] Nei, det skjer ikke svært ofte. Jeg har spilt BF2 i over et år nå, og har bare opplevd at serveren har krasjet er par ganger. Aldri i klanmatch. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Alle de gangene jeg har spilt, så har jeg opplevd en servercrash eller clientcrash. Altså hver gang! Det er et stort problem. Du har bare vært heldig(eller jeg uheldig). Lenke til kommentar
Suder Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) hvor kan jeg teste bf2142 Endret 4. september 2006 av Suder Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Alle de gangene jeg har spilt, så har jeg opplevd en servercrash eller clientcrash. Altså hver gang! Det er et stort problem. Du har bare vært heldig(eller jeg uheldig). 6801255[/snapback] Du har nok vært uheldig. Du vet at med servercrash, så mener vi at serveren faller ut, og du mister connection til server ja? Client crash er når spillet ditt avsluttes plutselig f.eks. Jeg har også spilt Battlefield 2 aktivt siden release, og aldri hadd noen problemer med server\client crash. Får crash to desktop en gang iblandt, men det er ikke noe stress. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Servercrash skjer sjelden for noen, og ofte for andre (som meg f.eks). EA/Dice har vært klar over dette problemet lenge, likeså CTD-problemet. De burde ha sluppet en hotfix for lenge siden, slik de gjorde med 1.2 -> 1.21 i vinter. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Alle de gangene jeg har spilt, så har jeg opplevd en servercrash eller clientcrash. Altså hver gang! Det er et stort problem. Du har bare vært heldig(eller jeg uheldig). 6801255[/snapback] Du vet at med servercrash, så mener vi at serveren faller ut, og du mister connection til server ja? Client crash er når spillet ditt avsluttes plutselig f.eks. 6801306[/snapback] Ja, det vet jeg. Jeg får begge ganske ofte(mest servercrash). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå