Gå til innhold

Kritikk på Student-KRIK Trondheim sine hjemmesider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igjen; hva er dine egne tanker bak designet, utformingen av siden? Kjekt å vite slike ting, som jeg har nevnt før.

6804058[/snapback]

Ok, skal prøve.

Likte oppsettet med nyhetene til venstre og en litt tynnere kolonnen til høyre.

Virket ganske naturlig.

Menyen var engel og lett. fin, ikke for mye dill.

Vurdere å bruke den samme typen selv.

Når det kommer til farger er det veldig greit. hvit bakgrunn er en sikker vinner.

De forskjellige går tonene fungerte bra.

Banneret var helt greit, kunne nok vært litt kulere, men vet ikke hva det skulle vært, så det er absolutt brukbart.

hmm..ja..var det noe mer du lurte på?

Edit: ja forresten, kom på noe.

Ville ha flyttet ned "Siste bilder" og satt "Program" og "Ord for dagen" over.

Endret av harrir
Lenke til kommentar
Banneret var helt greit, kunne nok vært litt kulere, men vet ikke hva det skulle vært, så det er absolutt brukbart.

6806664[/snapback]

Er for så vodt enig med at banneret kunne vært kulere, jobber med saken. Har laget et par bannere også, men er ikke helt fornøyd med noen egentlig. Link: http://folk.ntnu.no/brager/krik.org/headere/ Eventuelt noen som har noen linker til noen sider som har skikkelig bra headere det har gått ann å hentet inspirasjon fra?

Hvordan fungerer det med så mye grått? Jeg synes kanskje det blir litt vel fargeløst, men har testet litt forskjellige kombinasjoner uten hell.

Igjen; hva er dine egne tanker bak designet, utformingen av siden? Kjekt å vite slike ting, som jeg har nevnt før.

Mine egne tanker: enkelt og greit, brukervennlig og ikke så mye rot. Den nåværende siden ser slik ut: http://krik.org, og den synes jeg er veldig rotete og vanskelig å finne frem på. Blir kanskje litt "standardside", men poenget er først å frem å finne informasjon og reklamere for organisasjonen på en god måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...