Emil90 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Skal ha meg ny bærbar pc ganske fort, og i den sammenheng lurer jeg på hvilke prosessorer som er best her? "Intel core duo" er vel ok? Flere alternativer til gode og pålitelige prosessorer? På forhånd takk=) Endret 3. september 2006 av Emil90 Lenke til kommentar
Momo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal ha meg ny bærbar pc ganske fort, og i den sammenheng lurer jeg på hvilke prosessorer som er best her? "Intel core duo" er vel ok? Flere alternativer til gode og pålitelige prosessorer? På forhånd takk=) 6795828[/snapback] Intel Core duo er veldig ok. AMD Turion x2 er også ok, spesielt om du skal ha 64bits programvare. Core 2 duo er best, men vel ikke tilgjengelig enda. Lenke til kommentar
Emil90 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Skal ha meg ny bærbar pc ganske fort, og i den sammenheng lurer jeg på hvilke prosessorer som er best her? "Intel core duo" er vel ok? Flere alternativer til gode og pålitelige prosessorer? På forhånd takk=) 6795828[/snapback] Intel Core duo er veldig ok. AMD Turion x2 er også ok, spesielt om du skal ha 64bits programvare. Core 2 duo er best, men vel ikke tilgjengelig enda. 6796395[/snapback] Tror jeg har sett den tilgjenglig i en Dell pc, men da var vel prisen litt utenfor min rekkevidde. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Komplett har en pc inn med Core 2 Duo til rundt 15000 kr. De er nok litt dyre på grunn av etterspørselen og lav produksjon. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
carnival Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva med Zepto Znote 2425W ? På Netshop fikk jeg konfigurert den med: Core 2 duo T7200 2ghz, 2 gb Kingston 667 ddr2, 100gb 7200rpm hd for ca.14400.- Har ikke kjennskap til Zepto pc'er, noen andre med synspunkter på denne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå