Mr.Anki Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei. Er det noen som har neon erfaringer med Asus M2N32 SLI Deluxe? Jeg får mitt kort mandag eller tirsdag! mvh anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 jeg har nå fått mitt kort, men har noe spm: Lyden min er litt "rar" hvordan får jeg fikset dette, har prøvd og oppdadere drivere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er noen innstillinger i lyd egenskpaene. Deaktiver DTS Neo. Da skal lyden bli bra igjen. Du finner det under instillinger i Sound Max Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Lyden er rar, mener du liten bass i headphones osv? Broren min har litt probs med det, dog ikke med det samme kortet.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 har satt i et annet lyd kort, så nå er lyden herlig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Hei.. Noen som kan hjelpe meg med og oppdadere biosen på kortet? har aldri gjort sånn før... jeg lasta ned siste bios versjon fra ASUS, men får ikke åpnet filen( en ROM-FILE) Noen som kan hjelpe meg ?? mvh Anki Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det fulgte med en CD med HK. bruk et program som heter Asusupdate eller noe i den duren. Du kan bruke programmet og "browse" opp den filen du har lastet ned...programmet flasher for deg. Du finner det nok på "Utilities på cdn" Lenke til kommentar
quad Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er noen innstillinger i lyd egenskpaene. Deaktiver DTS Neo. Da skal lyden bli bra igjen. Du finner det under instillinger i Sound Max 6839601[/snapback] Det samme var visst problemet her, tusen takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå