wilzoo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, pakken min ble sjekket ut fra tollen for 3 dager siden, og jeg lurer på hvor i Norge det er så jeg kan beregne ca. når jeg får den Noen som vet? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har det noe med juss å gjøre? Uansett, jeg regner med at det er i Oslo. Men jeg bare gjetter. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Toll og sånt regnes vel under juss. Uansett jeg har et spørsmål til, hvis man bestiller noe fra utlandet hvor mye kan det koste før man må betale toll? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Tatt ifra toll.no De fleste varer med verdi under kr 200,- er fritatt for toll og avgifter, med unntak av sigaretter og alkohol. Varer med verdi over kr 1000,- må fortolles på ordinær måte. I tillegg er noen varer toll-og avgiftsfrie slik som for eksempel bøker og mynter i de tilfellene det er import til eget forbruk og ikke for videresalg. Se Toll. Ikke vanskeligere enn det PS: det er customs Endret 4. september 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå