Gå til innhold

Logitech Driving Force Pro og "racing-stol"...


snake_kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg er en stor fan av Gran Turismo 4 og har veldig lyst på dette rattet.

http://gamer.no/art.php?articleId=5279

Jeg bare "må" ha svar på spørsmålene mine...

Trenger jeg "racing-stol" for å kunne få brukt rattet skikkelig?

I såfall, er denne "racing-stolen" og anbelfale?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321018

6795711[/snapback]

 

 

Om du trenger stol eller ikke avhenger av hvordan du har det hos deg.

 

Kjøp rattet og se om det funker. Hvis det funker bra der du sitter nå, så har du spart deg 3000 kroner. Om du trenger litt mer feeling så kjøp solberg stolen. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Takk for svar! Men vet noen om ratter og pedalene kan "skli" og "velte" hvis de ikke er i en racing-stol?

6795745[/snapback]

 

Pedalene sklir nok ikke, det er gummiputer under. Pluss at det går ann å vippe ned noen pigger viss du skal sitte på teppe.

 

Jeg har detter rattet selv å kan ikke annet enn å anbefale det på det sterkeste!

 

Jeg har ikke noen racingstol men fungerer fint likevell. Viss du har eit bord i passe høyde osv...

Lenke til kommentar
Det setet så skikkelig ubehageligt ut.

Når så mye av ryggen stikker over ryggstøtten, så blir en rimelig strukket og sliten etter en stund.

Nei, da hadde jeg heller lagt 1000,- til ekstra på bordet og kjøpte det andre setet i tråden her.

6803985[/snapback]

 

En billigere og bedre måte er å reise på et bilopphuggeri og nappe ut et behagelig sete fra en bil. Koster ikke mange kronene. Kjenner man noen som kan å sveise (eller kan selv) er det gjort på en liten time å lage seg en identisk rigg. Men til under 500 kr hvis man er heldig. Pænga spart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...