P0nduz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 som topic sier hvem utgave av linux kan jeg bruke til usb trådløst nettverkskort? eller må jeg ha et spesielt kort? Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 OK. For det første må du seie oss kva du vil. Har du ein Linuxdistribusjon innlagt på din pc? I såfall kva? Kva kort har du? Type og modell. Umogleg å hjelpe deg når du gir opp så lite informasjon om systemet ditt. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 jeg tenkte meg dualboot med linux og windows og en linux server muligens. har et usb nettverkskort fra netgear. wg111 tror jeg det heter. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser ikkje ut som Netgear WG111 er så godt støtta. Eg anbefalar at du legg inn Ubuntu, og prøvar deg fram. Ser at folk har klart å få det opp å kjøre med Ndiswrapper. Skal også vere ein prism54 drivar i utvikling. Dualboot med winxp er ingen problem, berre lag dei ein partisjon kvar, og bruk Grub/Lilo som bootvelger. Søk rundt her på forumet for meir detaljert informasjon ang. dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå