Gå til innhold

RÅ Gamer pc til HDTV, max 20000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Såvidt eg vet så er det ishe någe 32" LCD TV som har et 1080i/p i det norske markede enda. Det finnes flere tv'r til 12k som nedskalere 1080i/p til den oppløsningen som tvn greier å viser.

Du må opp til 37" LCD for å få et som har 1080i/p, hvis eg ishe husker feil då så er det kun phillips som har dette og tvn ligger mellom 30-40k.

Er det for det meste kun spilling og litt film her og nå så anbefaler eg deg en Dell 2407 eller 3007.

edit:

Syns du burde også byttet hovedkort me et Asus A5W eller Abit AW9D.

Og strømforsyningen med en MIST/NORTQ 600W for mer stillegående maskin.

Endret av nikey
Lenke til kommentar

Hmm det ser ut til at du har rett. Jeg antok at kompisen min skulle ta seg av valg av TV, men når jeg ser meg rundt virker det som om det kan ta litt tid før 32" HD tver som IKKE nedskalerer kommer til salgs i 10k prisklassen.. Skal snakke med han om alternativer.

2407 har 16ms, og 3007 har 14ms, noe som ikke er så fantastisk for en gamer. Er du enig? Noen andre alternativer? :) Burde jeg anbefale å kjøpe 20" widescreen gamerskjerm og en streit 32" HD tv som nedscalerer?

http://www.nvidia.com/content/geforce_gx2_sbios/us.asp er det liste over de hovedkort som støttes av 7950gx2 kortet. Hvilken av disse er best? Er det noen av disse hovedkort som støtter 4-kjerner?

Trenger hjelp til å finne rette hovedkortet. Trodde jeg hadde det, men neida. Gforce måtte plage meg. :ph34r:

takk for all hjelp og tålmodighet folkens.

pål

(edit: har oppdatert lydkort og strømforsyning)

Endret av paalkreps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...