tobbesen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! min lillebror har bursdag snart, han skal ha seg en ny flatskjerm for pengene han får! Han vil ha en spille skjerm som ser bra ut, han vil ikke ha crt lenger. Satser på en 19"++ den må ha godt bilde ellers blir han bare pissed Takk for hjelp jeg vet jeg vil få! mvh Tobbesen Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Siden du ikke nevnte noe om prisen tenkte jeg kanskje denne var fin. Mega bra bilde får du også Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 oops... takk for raskt svar tenker rundt 2000-2500 Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 har hatt denne en stund veldig førnyd, veldig bra bilde....syns du burde ha den med i vurderingen i alle fall Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 jeg har selv en syncmaster 730 bf kjempe fornøyd! hadde tenkt litt på den! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bruker en Samsung SyncMaster 940BW her for øyeblikket, er veldig fornøyd. Fint å se film med widescreen, og de aller fleste spillene støtter det uten problemer (ihvertfall av nyere dato, er det kun snakk om gamle spill så gå for vanlig skjerm). Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 fint jeg begynte plutselig å tenke på HDCP! han vil nok ha denne skjermen leeenge, så bør man da tenke på HDCP? lurte også på om det er poeng i å ta en 20 tommer i stedet for 19 mtp høyere oppløsning? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 20" er nok mer oppløsning på ja, går selv opp ett hakk i oppløsning nå (dama skal arve den "gamle" 19" skjermen). Ihvertfall så har Samsung SyncMaster 940BW HDCP over DVI. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg så på den samsungen så skikkelig digg ut men jeg lurte på om widescreen er noe å satse på? er det mange spill som støtter det? de fleste nye spill burde vel støtte WS nå som det blir mere utbredt? og er det høy og skarp oppløsning med 1440x900? Endret 3. september 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Alle spill jeg spiller på støtter det ihvertfall, men jeg spiller ikke gamle spill da. WS er nok mer og mer normalt innen PC også, f.eks så blir det jo den nye standarden på bærbare PCer nå. Det er høy og skarp oppløsning her ihvertfall, native oppløsningen er helt godkjent mens skarphet osv er nok ganske avhengig av selve skjermen, anbefaller ikke de aller billigste (og selvsagt med DVI som støtter HDCP). Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Det virker som om det blir samsungen! men han har hatt problemer med et skjermkort, og bruker nå bare et ati 9250, han bør vel kjøpe et nytt? han kan sikkert ta et gammelt jeg har, men det klarer jo ikke å kjøre harde spill... hvilket skjermkort bør han i så fall ha? spille cs:s og WoW etc på akseptable oppløsninger... ellr bør han vente til det kommer dx10? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vente til DX10 er bare tull, lenge til ennå.. Hverken CS eller WOW er veldig kresne på skjermkort, WOW derimot krever en del minne (1GB for bra flyt). Siden han har 9250 nå så regner jeg med det er snakk om AGP. X1600 Pro og 7600GS er begge kort som gir mye for pengene og har ikke store problemer med de spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå