BigJaffa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Lurte litt på om det går ann å legge inn ei side inn på ein anna side... som vist på bilde, der side1 er hoved sida og side2 er den som skal lastes inn på hovedsida... Det eg lurte på da er korleis gjer eg det? Endret 3. september 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>New Page 1</title> </head> <body> <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="1055" height="773"> <!-- MSTableType="layout" --> <tr> <td valign="top"> <!-- MSCellType="DecArea" --> </td> <td valign="top" height="105"> <!-- MSCellType="ContentHead" --> </td> </tr> <tr> <td valign="top" width="181"> <!-- MSCellType="NavBody" --> </td> <td valign="top" height="668" width="874"> <!-- MSCellType="ContentBody" --> <iframe name="I1" src="new_page_2.htm" width="874" height="655"> Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames. </iframe></td> </tr> </table> </body> </html> Jeg vet det er tables, men men... Endret 3. september 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Koden Jeg vet det er tables, men men... 6795552[/snapback] Min gode mann... Du har ikke bare tables, men du har jo frames og. Begge tingene er å synd. --- Over til trådstarter. Du kan prøve å include "side2", om du har tilgang til PHP. Dette er et mye bedre valg. Let litt i PHP delen av forumet, hvis du har noen spesielle spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå