simson Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde tidligere en Dell bærbar, og fikk da med Windows XP pro installert. Med i pakken fulgte også en WinXP reinstallasjonsdisc. Da jeg nå har bestilt ny PC uten windows, lurte jeg på om denne reinstallasjonsdiscen kan brukes til den nye, stasjonære pc’en (som jeg bygger selv). Det står på discen at reinstallasjons-CD’en kun skal brukes med en ny Dell datamaskin. Men er det noen hinder for å bruke den til å installere windows på min nye PC? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det går nok ikke . Dell/HP etc OEM XP disk har normalt OEMBIOS dat filer på CDn som er bundet opp mot systemets (laptopens) OEM bios ID . Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) jeg bruker windows xp instalasjondisk på en av mine starsjonære pcer(cd er fra en laptop)jeg får det til å funke bare mangler drivere bare.. Endret 3. september 2006 av danand13 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jeg bruker windows xp instalasjondisk på en av mine starsjonære pcer(cd er fra en laptop)jeg får det til å funke bare mangler drivere bare.. 6795558[/snapback] Lar det seg aktivere da .. Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ja, siter på den pcen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå