Gimpen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har lurt en del på hva denne konkuransen egentlig er.. som de fleste vet, går den ut på at nidar har sluppet ut noen stratoser uten luft. det jeg lurer på er først og fremst om det bare er kødd? og er "vinner" sjokoladene faktisk luft løse? noen som kan bevitne noen funn eller vet sikkert at det stemmer? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er sånne som deg som kjøper stratos i håp å finne en uten luft i. Genialt reklame da altså. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Genialt reklame-påfunn. Nå leter alle Stratos-elskere etter en Stratos uten luft. Hvorvidt det faktisk finnes Stratos uten luft, vet jeg ikke. Endret 3. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nei, det er fakta og det er faktisk noen som allerede har vunnet. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Selvsagt er dette fakta, det er sluppet 20 Stratoser uten luft i rundtom i landet. Jeg så på forsiden av en avis for en ukes tid siden at 5 av dem var funnet. Se mer info på www.stratos.no Det jeg har lurt litt på, er om de har klart å få samme vekt på de uten luft som de med luft. Om de veier forskjellig, hadde jeg om jeg hadde jobbet i butikk, tatt Stratosene bort til kassavekten og sjekket om jeg fant noen med forskjellig vekt. Endret 3. september 2006 av YBD Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Det er sånne som deg som kjøper stratos i håp å finne en uten luft i. Genialt reklame da altså. 6795395[/snapback] Selvsagt er dette fakta, det er sluppet 20 Stratoser uten luft i rundtom i landet. Jeg så på forsiden av en avis for en ukes tid siden at 5 av dem var funnet. Se mer info på www.stratos.no Det jeg har lurt litt på, er om de har klart å få samme vekt på de uten luft som de med luft. Om de veier forskjellig, hadde jeg om jeg hadde jobbet i butikk, tatt Stratosene bort til kassavekten og sjekket om jeg fant noen med forskjellig vekt. 6795877[/snapback] Det er sånne som jeg, som kjøper uansett. enig i at det er ett fantastisk påfunn, men jeg har sett reklamen på tv og "annonsen" i avisen (var dagbladet tror jeg...) hvor det blir påstått at 5 stratoser uten luft er funnet, men begge to er laget av nidar. jeg velger å ikke tro på stratos uten luft helt til jeg finner en, møter noen som har smakt en eller at et av nyhemediene kan bevise dette. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 må legge til at jeg går å brekker på noen av stratosene før jeg kjøper(har en teori om at en stratos med luft er lettere å brekke enn en uten) og at jeg håper at det finnes stratos uten luft.... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 WillyWonka finner jeg den spiser jeg den ikkesnakkom å levere inn for no spenn men var vel noe sånn at det var en lapp inni (bevis) på at du har funnet den. Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 WillyWonka finner jeg den spiser jeg den ikkesnakkom å levere inn for no spenn men var vel noe sånn at det var en lapp inni (bevis) på at du har funnet den. 6800821[/snapback] jaja, da gir jeg deg til og med to stratoser. Også kan du spise begge, så kan jeg få 10 000 spenn.. Siden du ikke gadd og sende inn altså... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Selvsagt er dette fakta, det er sluppet 20 Stratoser uten luft i rundtom i landet. Jeg så på forsiden av en avis for en ukes tid siden at 5 av dem var funnet. Se mer info på www.stratos.no Det jeg har lurt litt på, er om de har klart å få samme vekt på de uten luft som de med luft. Om de veier forskjellig, hadde jeg om jeg hadde jobbet i butikk, tatt Stratosene bort til kassavekten og sjekket om jeg fant noen med forskjellig vekt. 6795877[/snapback] Skulle ikke forundre meg om alle 5 er funnet av folk som tilfeldigvis jobber i butikk... Men jeg tenkte akkurat det samme da jeg så annonsen. Dersom størrelsen er lik er nødvendigvis vekta forskjellig. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Forlang all Stratos gratis med begrunnelse att lufta er for alle. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Forlang all Stratos gratis med begrunnelse att lufta er for alle. 6829456[/snapback] Hahaha, den skal prøves på narvesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå