Gå til innhold

Startos konk... løgn og bedrag?

Gimpen

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt en del på hva denne konkuransen egentlig er.. som de fleste vet, går den ut på at nidar har sluppet ut noen stratoser uten luft. det jeg lurer på er først og fremst om det bare er kødd? og er "vinner" sjokoladene faktisk luft løse? noen som kan bevitne noen funn eller vet sikkert at det stemmer?

post-103582-1157293584_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt er dette fakta, det er sluppet 20 Stratoser uten luft i rundtom i landet. Jeg så på forsiden av en avis for en ukes tid siden at 5 av dem var funnet. Se mer info på www.stratos.no

Det jeg har lurt litt på, er om de har klart å få samme vekt på de uten luft som de med luft. Om de veier forskjellig, hadde jeg om jeg hadde jobbet i butikk, tatt Stratosene bort til kassavekten og sjekket om jeg fant noen med forskjellig vekt.

Endret av YBD
Lenke til kommentar
Det er sånne som deg som kjøper stratos i håp å finne en uten luft i.

Genialt reklame da altså.

6795395[/snapback]

Selvsagt er dette fakta, det er sluppet 20 Stratoser uten luft i rundtom i landet. Jeg så på forsiden av en avis for en ukes tid siden at 5 av dem var funnet. Se mer info på www.stratos.no

Det jeg har lurt litt på, er om de har klart å få samme vekt på de uten luft som de med luft. Om de veier forskjellig, hadde jeg om jeg hadde jobbet i butikk, tatt Stratosene bort til kassavekten og sjekket om jeg fant noen med forskjellig vekt.

6795877[/snapback]

Det er sånne som jeg, som kjøper uansett. enig i at det er ett fantastisk påfunn, men jeg har sett reklamen på tv og "annonsen" i avisen (var dagbladet tror jeg...) hvor det blir påstått at 5 stratoser uten luft er funnet, men begge to er laget av nidar. jeg velger å ikke tro på stratos uten luft helt til jeg finner en, møter noen som har smakt en eller at et av nyhemediene kan bevise dette.

Lenke til kommentar

6795877[/snapback]

Skulle ikke forundre meg om alle 5 er funnet av folk som tilfeldigvis jobber i butikk...

Men jeg tenkte akkurat det samme da jeg så annonsen. Dersom størrelsen er lik er nødvendigvis vekta forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...