Yazfat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå har endelig delene kommet, og alt er montert. Problemet er at jeg ikke har klokket siden celeron 300@450, og det er jo en stund siden. Det virker som det er så mye å tenke på når man skal overklokke. (FSB, AGP/PCI, Minne på 1:1 eller 2:3 volt på minne/cpu) Hvor finner man alt dette i bios? Etter å kikket litt i bios fant jeg ut at jeg må ha hjelp. Jeg har ikke planer om noe voldsome greier , men har forstått det sånn at 3,5GHz burfe være mulig utten å klokke for mye. Noen som har tips og innspill til meg? System er som følger: Intel Core 2 Duo E6700 / Thermaltake Big Typhoon Asus P5W DH Deluxe (bios 1305)/Hiper 580 Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2 Sapphire Radeon X1900XT 512MB GDDR3 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ahh akkurat det samme som jeg skal kjøpe meg bare en E6600 Press Ctrl og F1 med en gang du kommer inn i bios så kan du ta deg en titt da Kanskje kan du bli litt klokere av å lese denne Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Kanskje kan du bli litt klokere av å lese denne 6795431[/snapback] Takk takk, skal titte litt på den linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå