ovinn Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hvordan vil dere gjøre det? Men det vil være ganske upraktisk å ta med en gryte og finne andre kilder enn strøm/ild på et LAN.. just a question to your question. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvordan vil dere gjøre det? Men det vil være ganske upraktisk å ta med en gryte og finne andre kilder enn strøm/ild på et LAN.. just a question to your question. 6938668[/snapback] Hvordan ? Finnes to håndtak du bærer den med, og med en hybel-kokeplate, så har du varme. Bare lurer, siden jeg regner med det kommer til å stå en tusen watt vannkokere der, så trodde jeg kanskje en kokeplate med en gryte oppå ville være praktisk. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Nå skjønte jeg Dere tar med en gryte og bruker en hybelkomfyr som allerede står der (kanskje) til å kokke med? Da kan da dere for all del ta med gryte.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nå skjønte jeg Dere tar med en gryte og bruker en hybelkomfyr som allerede står der (kanskje) til å kokke med? Da kan da dere for all del ta med gryte.. 6938752[/snapback] Men har vi lov til å ta med en hybelkomfyr OGSÅ ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 N E I, det er ikke lov. Det står et sted i en tråd hvorfor, men jeg husker ikke hvor.. men spørsmål, går det under brunevarer eller hvitevarer? Og hva er brunevarer? : p Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du kan gjøre slik vi gjorde det i millitæret. Ta dere en kjøre tur. Og legg noen termoser med vann i motor rommet. Da får dere varmt vann til tomatsuppen deres. Eller dere skaffer dere stormkjøkken og telter utenfor noen timer. Det er koselig det også. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Yepp, telting er alltid kos Eller bare ta med stormkjøkken og sette seg ute en dag Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Edit: Fant det ut. Endret 29. september 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 11 skjermkort hva i farksen skal du med det ?? jo kansje dere skulle lage et knulleområde? og jo her er et spørsmål som er OT kan man ta med egen server og kjøre ranked bf2 på den? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil det være minibank der? Hva er eventuellt nærmeste minibank? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil det være minibank der? Hva er eventuellt nærmeste minibank? 6990652[/snapback] Statoil sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg