Gå til innhold

HW-Lan 06: FAQ for Hw-LAN '06

ovinn

Anbefalte innlegg

Aiii...

1amp ja, festlig. Kjære admins, min maskin består av følgende:

1x 900W PSU

2x nVIDIA7950GX2 / 2x 7900GTX / 2x Radeon 1950-kort

12x harddisker

2x CD/DVD-drev

og selvsagt diverse annen hardware, "strømgjerrige" Kåre2Duo o.l., samt min kjære Dell 24".

Selv ved minimal load vil dette overstige 250W, 7950GX2-korta trekker alene 143W _HVER_ under 3D.

6892016[/snapback]

Med tanke på at det totalt er 16A (3600W) på en kurs, får du satse på at de 15 andre på kursen bare har sånne normale maskiner som bare drar ett par hundre watt, sånn at du kan få "restene" av den amp'en de ikke bruker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aiii...

1amp ja, festlig. Kjære admins, min maskin består av følgende:

1x 900W PSU

2x nVIDIA7950GX2 / 2x 7900GTX / 2x Radeon 1950-kort

12x harddisker

2x CD/DVD-drev

og selvsagt diverse annen hardware, "strømgjerrige" Kåre2Duo o.l., samt min kjære Dell 24".

Selv ved minimal load vil dette overstige 250W, 7950GX2-korta trekker alene 143W _HVER_ under 3D.

6892016[/snapback]

Da får du kjøpe fler plasser, om dette blir et problem for deg.

Lenke til kommentar
WiSLE: Jeg har jo blitt invitert til å delta i NM i overklokking, skal jeg da måtte kjøpe 4 plasser for å kunne drifte utstyret mitt?

6894115[/snapback]

Ikke få panikk. Det er min jobb. :scared:

Spesielle folk skal vi alltid finne en spesiel løsning til. Ikke minst siden du er en MOD på hw. :whistle:

Jeg er ikke vanskelig. Men vi har basert oss nå "normale" pc'er.

Om du er med pga spesielle grunner, gjelder ikke 1 amp regelen. Du kan risikere å få en egen kurs i værstefall. :dremel:

Bare ta kontakt når du kommer der. Så skal vi se hva vi kan fikse til deg.

Husk. Vi er der for at dere skal ha det gøy, ikke for at vi skal kunne være drittsekker. Det kan vi være ellers på fritiden. :cool:

Jeg er en grei kar når du treffer på meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
friksjon kalles det :p

han skal gni den rundt og rundt på ett eller annet ;)

6938318[/snapback]

Han skal nok få lov bare han ikke bruker ild eller strøm, og det ikke kan skape ild eller farlige situasjoner :wee:

6938390[/snapback]

la oss si vi er en gjeng som går sammen om å lage ei gryte tomat-suppe istedenfor å kjøpe disse rett-i-koppen posene.

just a question.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...