Gå til innhold

"High end" tv antenne?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi skal sansynligvis bytte fra Canal Digital kabel TV, til standard antenne. Grunnen er at det er så mye søppel som går på TV nå til dags, utenom Discovery nå og da. Da er det like greit å bare ha antenne. Dermed tenker jeg, er det noen forskjell på antennene som selges? Noen spesielle butikker som anbefales? Merker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg prøvd en vanlig "V" antenne, og en grom tallerkenformet. Erfaringen var rett og slett at den vanlige antennen fungerte best. Så den "gromme" antennen ble levert tilbake til butikken...

Forøvrig veldig enig at det er mye dårlig tv om dagen. NRK1 er så overlegent alt mulig annet at det er helt sykt! - Tenker ikke bare på hva som sendes, men kvaliteten på hele kanalen. Det tekniske nivået ligger langt over alle kanaler jeg vet om...

Lenke til kommentar

Må jo tilføye at NRK ikke er på topp hele tiden, hvem vil vel se en gudstjeneste på en eller annen plass du aldri har hørt om, heller aldri kommer til å besøke? :) Men sånn på kveldstid er jeg helt enig med deg. Nå er det valg av butikk, Elkjøp er jeg ikke akkurat glad i. Noen nettbutikker som selger sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...