Emil90 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei, Jeg er nå på utkikk etter en bærbær pc til under 10.000, det vil si helst litt mindre;D. Pc'en skal brukes på gutterommet og til følgende oppgaver; Oppdatere ipoden.(Burde vel gå greit^^). Laste ned musikk + div. (Ikke via itunes, men kansjke ikke så godkjente måtene). Msn. Steam, altså Cs. Internett surfing. Cd brenning. Vil en Apple macbook kunne utføre disse oppgavene? Min far påstår at denne pc'n vil ha problemer med å knytte seg opp mot den trådløse routeren i huset. Fleip eller fakta? Takk for alle svar på forhånd. mvh. Emil Lenke til kommentar
Emil90 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen fortelle meg om denne har Windows installert..? Acer Aspire Ser ingen informasjon om dette, og det blir vel dyrt å kjøpe windows utennom? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det følger med og er innstallert windows på den... Lenke til kommentar
Emil90 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen fortelle meg om denne har Windows installert..? Acer Aspire Ser ingen informasjon om dette, og det blir vel dyrt å kjøpe windows utennom? 6796641[/snapback] Synspunkter på denne pc'en? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min far påstår at denne pc'n vil ha problemer med å knytte seg opp mot den trådløse routeren i huset. Fleip eller fakta? Takk for alle svar på forhånd. mvh. Emil 6795018[/snapback] Fleip, så absolutt. Samme brikker blir brukt på begge plattformene.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Aspire 5670 ser grei ut den. Her er et annet forslag: Asus A6T 9689 kr. Denne pcen vil duge til det meste, blant annet godt i spill. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg ville uten tvil valgt macbook (og skal velge). Et godt tips er å kjøpe macbooken med 512mb ram fra apple store, for deretter å kjøpe 2gb ram fra en annen webshop (ca 1500,-). Kjøper du 2 gb fra apple store må du ut med 4000,- ekstra nesten. De som har brukt macbook en del sier det er en enorm forskjell når man får 2 gb. Macbooken kan (i hvert fall med 2gb ram) kjøre både WoW lett og Half-Life 2 (videoer på youtube.com viser dette). Derfor vil CS gå helt glimrende, selv med 512mb ram. Den oppfyller alle kravene dine med glans. Macbooken kan nå også kjøre windows XP. Jeg har aldri brukt Mac og OSX, men kommer likevel til å våge meg ut i macernes verden pga. macbook. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sitter på min splitter nye macbook nå og er knallfornøyd. Har vært pcgutt i alle år, men dette er godmaskinen sin Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Vil anbefale MacBook altså! Gikk nylig over til Mac selv og det er ganske forfriskende.. Bootcamp kan du instalere på den også. Det kommer faktisk som standard på alle Mac maskiner snart. Da kan du ha både windows og OSX på den. Knall maskin! Ikke kjøp ram fra Apple tho, kjøp standard oppsett og så kjøper du noen 4x billigere ram på komplett eller noe sånt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg spekulerer selv i å kjøpe en MacBook... Hvilken type ram er det som skal være i den? Link til en slik brikke på komplett? Lenke til kommentar
nilka Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei. Til de fleste av oppgavene dine vil macbooken holde helt fint, derimot når du sier du skal spille cs blir jeg meget usikker. Hvis det er cs 1.6 du skal kjøre vil dette fungere helt greit på macbooken. Men det å si at Half-Life 2 går helt flytende blir å ta i litte granne. Altså HL 2 er spillbart om du har på laveste detaljer og oppløsning, men ikke noe mer. Når det gjelder CS Source derimot vil jeg si at dette ikke er spillbart. Jeg har selv prøvd å få dette igang på macbooken min og det er lettere sagt en gjort da spillet ikke liker den integrerte grafikkbrikken i maskina. Når man så har kommet rundt dette er det fremdeles mye lavere fps i CS source enn i HL2. Om noen kaster flash eller smoke granat så kan du bare stoppe å spille. Jeg skulle gjerne anbefalt deg denne macbooken siden jeg er en ihugga mac person selv, men til akkurat CS kan jeg ikke gjøre det, og jeg synes også det er tullete av folka her å si at det fungerer helt fint fordi de har sett enb video av det på youtube, i alle fall når de har maskina og kan teste det ut selv. Mvh. Njáll Lenke til kommentar
eruin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Synes virkelig apple kunne påkostet macbooken et iallefall halvdugbart grafikkort, ala radeon 9700 eller noe slikt... Ikke gå ned, siden macbooken vil være 12" powerbook G4s avtager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå