Eirikii Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg skal handle noen saker hos XD og lurte på om dette er en ålreit nettbutikk? På forhånd takk for gode svar Kjøpte det på Netshop, han som skulle ha det ble så utolmodig men takker for svar. Endret 3. september 2006 av Eirikii Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er registrert 25 erfaringer på XD i prisguiden. Men merk at det bare er 4 erfaringer fra det siste halve året så tilfeldigheter kan spille en stor rolle i karakter-statistikken for de siste 6 månednene. Ta altså karakterene med en klype salt. Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Det er registrert 25 erfaringer på XD i prisguiden. Men merk at det bare er 4 erfaringer fra det siste halve året så tilfeldigheter kan spille en stor rolle i karakter-statistikken for de siste 6 månednene. Ta altså karakterene med en klype salt. 6795041[/snapback] Det var de nedslående vurderingene som fikk meg til å tvile på om det var plassen til å handle. Off topic: Er det noe særlig forskjell på å bruke Linksys WRT54G mot Linksys WRTG54GL med Windows? Endret 3. september 2006 av Eirikii Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 XD er en nettbutikenes svar på Rema1000. De har samme eiere og lager som MPX, men selger kun de mest solgte produktene fra MPX. Dermed skulle jeg tro at du får litt ut av å lese gjennom MPX-brukererfaringer også En ting som gjelder XD er at de ikke har det største utvalget, men satser på å være konkurransedyktige hva gjelder pris på de produktene de selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå