kremt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Når jeg er her på forumet, med hw.no skin, og trykker på forum, så kommer Samfunns-kategorien opp Tidligere var det hardware-kategorien som kom opp, hvorfor er det slik? Veldig irriterende Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Prøvd HW.no - dynamisk ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det har ingenting å si hvilket design du bruker, kommer du inn på forumet fra hardware.no forblir hardware kategorien åpen som standard, kommer du inn fra diskusjon.no (uten noe mer) så åpnes samfunnskategorien som standard. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Det har ingenting å si hvilket design du bruker, kommer du inn på forumet fra hardware.no forblir hardware kategorien åpen som standard, kommer du inn fra diskusjon.no (uten noe mer) så åpnes samfunnskategorien som standard. 6794997[/snapback] Sånn var det ikke for bare et par dager siden Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg fikk alltid opp programvare før, tror det var på grunn av at det var siste side jeg besøkte. Men hvorfor har dere satt på samfunn som standard? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Samfunn som standard er jo helt idiotisk Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har vel noe med at samfunnskategorien nylig er opprettet! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det har jeg faktisk ikke lagt merke til, dette må testes nøye, uansett så må jeg si at for meg så er det positivt at samfunn er først Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg syns det skulle vært slik at hver enkelt bruker selv kunne velge hvilken kategori som skal være default. F.eks hvis noen vil ha Programmerng som default nårman går inn på diskusjon.no, så kommer programmering kategorien opp automatisk! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dette er grusomt mener nå jeg. Håper man går tilbake til default og slipper det der touchyfeely greiene som er der nå Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ser ikke helt problemet med at samfunn er default på diskusjon.no, det tar jo deg minimalt med tid å navigere til kategorien du skal til. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 dette er HARDWARE.NO nettverket, ikke TA-PÅ-DINE-FØLELSER.NO nettverket. Ergo HW.no sitt forum burde være default som det seg hør og bør. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Krever det så forbanna mye innsats å lagre "foretrukken startside" i kontrollpanelet eller i cookies eller liknende? I think not Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hadde vært MYE bedre med en valgfri startside som Zethyr nevnte Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Før når jeg gikk inn på www.diskusjon.no kom jeg til "forsiden", hvor alle hovedkategoriene stod listet opp. Men nå kommer jeg til Samfunn-kategorien. Er dette en "feil" hos meg, eller er det sånn for alle? Sinnsykt irriterende, jeg vil ha den vanlige forsiden med alle kategoriene så jeg slipper å skrolle ned til den lille lista til hvenstre. Er det noen adresse til denne "forsiden" jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626255 Kom aldri noko ut av tråden desverre. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Aha. Flere som ergrer seg over dette. Her fant vi grunnen ihvertfall: Det har ingenting å si hvilket design du bruker, kommer du inn på forumet fra hardware.no forblir hardware kategorien åpen som standard, kommer du inn fra diskusjon.no (uten noe mer) så åpnes samfunnskategorien som standard. 6794997[/snapback] Men det er jo helt Jeg vil ha forsiden med linker til alle kategoriene! Finnes det ikke en link/adresse til den? Ungoliant's forslag var jo også veldig smart! Kan da ikke være så vanskelig å fikse ... Jeg syns det skulle vært slik at hver enkelt bruker selv kunne velge hvilken kategori som skal være default. F.eks hvis noen vil ha Programmerng som default nårman går inn på diskusjon.no, så kommer programmering kategorien opp automatisk! 6832717[/snapback] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Flyttet posten din inn i den eksiterende threaden. Og jeg er fullstendig enig i det som blir sagt her, jeg irriterer meg mere og mere over at samfunn-kategorien kommer dukkende opp øverst og at man må isåfall bruke linken https://www.diskusjon.no/index.php?s=hardware.no for å bli kvitt problemet. Er det ikke mulig å lage en liten side der man selv kan velge hvilken startside som skal komme opp, eller kan dette løses via å cookies? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Krever det så forbanna mye innsats å lagre "foretrukken startside" i kontrollpanelet eller i cookies eller liknende? I think not 6864984[/snapback] Jeg siterer meg selv i håp om at en eller annen forumarbeider kan gi et godt svar. Forresten kunne dette ha blitt inkludert i idéen om en dynamisk begin.no - tilpasset til dine egne behov. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Som nevnt i annen tråd er ikke samfunn lengre standardkategori for Diskusjon.no. Endret 3. oktober 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg