Gå til innhold

Samfunn som default forum?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har ingenting å si hvilket design du bruker, kommer du inn på forumet fra hardware.no forblir hardware kategorien åpen som standard, kommer du inn fra diskusjon.no (uten noe mer) så åpnes samfunnskategorien som standard. ;)

6794997[/snapback]

Sånn var det ikke for bare et par dager siden :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Før når jeg gikk inn på www.diskusjon.no kom jeg til "forsiden", hvor alle hovedkategoriene stod listet opp. Men nå kommer jeg til Samfunn-kategorien. Er dette en "feil" hos meg, eller er det sånn for alle? Sinnsykt irriterende, jeg vil ha den vanlige forsiden med alle kategoriene så jeg slipper å skrolle ned til den lille lista til hvenstre. Er det noen adresse til denne "forsiden" jeg kan bruke?

Lenke til kommentar

Aha. Flere som ergrer seg over dette. Her fant vi grunnen ihvertfall:

Det har ingenting å si hvilket design du bruker, kommer du inn på forumet fra hardware.no forblir hardware kategorien åpen som standard, kommer du inn fra diskusjon.no (uten noe mer) så åpnes samfunnskategorien som standard. ;)

6794997[/snapback]

Men det er jo helt :wallbash:

Jeg vil ha forsiden med linker til alle kategoriene! Finnes det ikke en link/adresse til den?

Ungoliant's forslag var jo også veldig smart! Kan da ikke være så vanskelig å fikse ...

Jeg syns det skulle vært slik at hver enkelt bruker selv kunne velge hvilken kategori som skal være default. F.eks hvis noen vil ha Programmerng som default nårman går inn på diskusjon.no, så kommer programmering kategorien opp automatisk!

6832717[/snapback]

Lenke til kommentar

Flyttet posten din inn i den eksiterende threaden.

Og jeg er fullstendig enig i det som blir sagt her, jeg irriterer meg mere og mere over at samfunn-kategorien kommer dukkende opp øverst og at man må isåfall bruke linken https://www.diskusjon.no/index.php?s=hardware.no for å bli kvitt problemet.

Er det ikke mulig å lage en liten side der man selv kan velge hvilken startside som skal komme opp, eller kan dette løses via å cookies?

Lenke til kommentar
Krever det så forbanna mye innsats å lagre "foretrukken startside" i kontrollpanelet eller i cookies eller liknende? I think not ;)

6864984[/snapback]

Jeg siterer meg selv i håp om at en eller annen forumarbeider kan gi et godt svar.

Forresten kunne dette ha blitt inkludert i idéen om en dynamisk begin.no - tilpasset til dine egne behov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...