Myrsnipa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Kveldsol i nord. Jeg lurte på om det er noe som kan gjøres med dette bildet? Det er helt ubehandlet, og jeg er selv ikke noen kløpper på bildebehandling. Men noen tips til forbedringer feks. i photoshop? Hva som kan gjøres? Eller er det greit som det er? Endret 3. september 2006 av Myrsnipa Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Motivet i seg selv er ikke dirrekte spennende, men det hjelper hvis du spriter opp fargene en god del EDIT: forandra litt på bildet, ikke så veldig bra, men d gir deg kanskje en peikepinn Endret 3. september 2006 av ferik Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hvor i PS kan jeg gjøre det? Hvilke justeringer feks. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Likte bilde, men fargne var litt kipe så jeg prøvde meg frem til jeg å, sånn ble det: Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 takk for svar dere! Ja det siste ble bra, fikk lys strålene bedre frem på himmelen. enig i at fargene ikke er så gode, men det var dårlig lys å fotografere egentlig, siden det var skumring. men bra forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå