Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hver gang jeg prøver får jeg det aldri til, jeg klarer å sende til en og en om gangen, men jeg vil sende til alle på en gang, hvordan gjør man dette? (via dashbordet) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hver gang jeg prøver får jeg det aldri til, jeg klarer å sende til en og en om gangen, men jeg vil sende til alle på en gang, hvordan gjør man dette? (via dashbordet) 6794679[/snapback] Hvorfor vil du det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Spm mitt er ikke hvorfor, men hvordan. Noen ganger kan det være kjekt. Og hvis du lurer så er det ikke spam mld jeg skal sende ut. Endret 3. september 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spm mitt er ikke hvorfor, men hvordan. Noen ganger kan det være kjekt. Og hvis du lurer så er det ikke spam mld jeg skal sende ut. 6794707[/snapback] Jeg trur nok det ikke går. Veldig glad for det ellers hadde det garantert blitt mye spam når jeg har ca 80 på listen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 det du gjør er å velge en person som du vil sende melding til. der hvor du skriver meldinga, så er det en knapp som det står Edit Recipients, så velger du de du vil sende meldinga til. enkelt og greit Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan sende en fellesmelding til alle som er online da du sender den. Bare å krysse av navnene. De som ikke er online kan du ikke da sende melding til.. Egentlig lisågreit. Hater å få masse spam fra Halo 2. Slettet faktisk en del fra vennelisten min som holdt på slik.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan sende en fellesmelding til alle som er online da du sender den. Bare å krysse av navnene. De som ikke er online kan du ikke da sende melding til.. Egentlig lisågreit. Hater å få masse spam fra Halo 2. Slettet faktisk en del fra vennelisten min som holdt på slik.. 6795025[/snapback] det går jo ann å sende meldinger til de som er offline da... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) på Xbox.com kan du iallfall sende til alle 100 på vennelisten samtidig, uansett om dem er off eller online + folk som IKKE er på vennelisten spam anyone Endret 4. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå