Gå til innhold

Hvordan sende beskjed til alle på en gang - XB 360

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Hver gang jeg prøver får jeg det aldri til, jeg klarer å sende til en og en om gangen, men jeg vil sende til alle på en gang, hvordan gjør man dette? (via dashbordet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Spm mitt er ikke hvorfor, men hvordan. Noen ganger kan det være kjekt. Og hvis du lurer så er det ikke spam mld jeg skal sende ut.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Spm mitt er ikke hvorfor, men hvordan. Noen ganger kan det være kjekt. Og hvis du lurer så er det ikke spam mld jeg skal sende ut.

6794707[/snapback]

Jeg trur nok det ikke går. Veldig glad for det ellers hadde det garantert blitt mye spam når jeg har ca 80 på listen

Lenke til kommentar

Du kan sende en fellesmelding til alle som er online da du sender den. Bare å krysse av navnene. De som ikke er online kan du ikke da sende melding til..

Egentlig lisågreit. Hater å få masse spam fra Halo 2. Slettet faktisk en del fra vennelisten min som holdt på slik..

Lenke til kommentar
Du kan sende en fellesmelding til alle som er online da du sender den. Bare å krysse av navnene. De som ikke er online kan du ikke da sende melding til..

Egentlig lisågreit. Hater å få masse spam fra Halo 2. Slettet faktisk en del fra vennelisten min som holdt på slik..

6795025[/snapback]

det går jo ann å sende meldinger til de som er offline da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...