Gå til innhold

Hva skjer nå?


Anbefalte innlegg

Gårsdagens internett mangel fikk meg til å tenke på at jeg ikke har betalt for ADSL-en min på 5 måneder. Jeg har internett fra bluecom og har valgt å betale hvert kvartal, hittil har regningene kommet regelmessig, men nå har jeg altså ikke fått regning på en god stund. Er det mulig at Bluecom har glemt meg?Skal jeg ringe dem og si ifra? Jeg er student og er lite hypp på å betale 3 tusen kroner på en gang... er jeg pliktig til å betale , eller er det bluecom som "har skylda" og dermed vil jeg slippe? Jeg vil ikke framstå som en snylter :smile: Jeg vil bare høre hva dere synes. Sier loven noe om dete forresten? En kompis av en kompis har ikke betalt sin ADSL på 8 måneder... er det mulig at han er blitt " glemt"?Setter stor pris på tilbakemelding?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok egentlig pliktig å betale siden du har godtatt å kjøpe et produkt til en viss pris vært kvartal.

 

Men hvorfor ikke legge pengene til side, sette inn på en egen konto (jeg vet at sparing er et ukjent ord for mange studenter). Så kan du jo betale om regningen dukker opp en gang i fremtiden, evt. når du sier opp abbonementet.

 

Jeg pleier iallefall ikke å minne firmaer på å sende ut fakturaer... Jeg har aldri opplevd at de ikke kommer tilslutt selv om det tar noen mnd. ekstra.

 

Finn frem abbonementsavtalen å les om det står om du er pliktig i å siifra hvis du ikke har mottatt faktura innen rimelig tid. Hvis dette ikke står så kan du jo bare være passiv å håpe på det beste :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...