kremt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Har litt problemer med USB på mitt hovedkort (asrock 939 dual). Det som er tingen med det er at jeg har en USB-mus tilkoblet. 2 av 3 ganger når jeg starter maskinen så blir ikke denne gjenkjent av maskinen med det resultat at jeg er nødt til å krabbe bak maskinen og plugge ut og inn pluggen av hovedkortet, da virker det etter jeg har gjort det. Jeg begynner nå å bli passe lei av dette og kunne tenkt meg og fått en løsning på det slik at jeg slipper å ta denne pluggen ut og inn for at det skal virke. Jeg er takknemlig for svar Endret 6. september 2006 av kremt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Her var det jo enormt med hjelp å få gitt.......... Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Samme problem her med Razer copperhead mus. Men heldigvis ikke så ofte. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har du prøvd å oppgradere bios? Musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå