Fanta4free Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hei jeg sitter nå her på forumet her da, det er veldig kjedelig for det er ikke noe og gjøre. noen som har noen ide hva man kan gjøre... noe prog man kan ha det morsomt med eller noe der? orker ikke sette meg ute og vis du kommer med et program eller noe burde det ikke vere for avangsert heller.... takk skal dere ha Endret 3. september 2006 av tori89 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 www.break.com www.youtube.com Morsomme sider. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spille Ken Ring på anlegget og løse en freecell er alltid fett Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ta deg en runk, hør på no digg musikk, ta deg en tur ut og sjekk damer i bakrus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 killsometime.com Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ta deg en runk, hør på no digg musikk, ta deg en tur ut og sjekk damer i bakrus 6794682[/snapback] hehe, som sakt så regner det ute da hehe derfor jeg ikke vill ut og hører på digg musikk men det er liksom litt kjipt det da i lengeden bare sitte med musikkk Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ta deg en runk, hør på no digg musikk, ta deg en tur ut og sjekk damer i bakrus 6794682[/snapback] hehe, som sakt så regner det ute da hehe derfor jeg ikke vill ut og hører på digg musikk men det er liksom litt kjipt det da i lengeden bare sitte med musikkk 6794693[/snapback] Ta og tjatt med noen på MSN, da. Alltid artig om det er noen å tjatte med. Firdriver tida. Eller les ei bok. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Trene, spise, kino, squash, anything? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 noen som vet om noen program man kan bruke kanskje elsker og lere meg nye program liksom det er moro Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Adobe Photoshop 6794790[/snapback] har det seff hehe! det er noe en ver må ha på pcen det..... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Eller Flash, sett deg ned å lag flashfilmer. Det er ikke så vanskelig, problemet er kanskje å få tak i programmet, i dag? Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Eller Flash, sett deg ned å lag flashfilmer. Det er ikke så vanskelig, problemet er kanskje å få tak i programmet, i dag? 6794845[/snapback] p2p -pwned adobe Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 - Photoshop. - Ronke. - Spille cs. - Loke på forumet. - Morsome videosnutter på youtube/video google. - Lese et blad. - Se på tv. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Se filmer! Pule (om man har dame/gutt) Spille Oblivion Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Se filmer!Pule (om man har dame/gutt) Spille Oblivion 6794946[/snapback] spiller postal 2 jeg hehe når jeg spiller hehe har ikke bra nok pc til det du sa hehe, har laptop vettu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Få tak i no musikk med Bobby McFerrin! Han er rett og slett genial, da kjeder du deg ikke mer kan bare ligge på senga og høre på han Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Se filmer!Pule (om man har dame/gutt) Spille Oblivion 6794946[/snapback] spiller postal 2 jeg hehe når jeg spiller hehe har ikke bra nok pc til det du sa hehe, har laptop vettu 6794956[/snapback] Legg merke til hvor mange drepte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå