Rideon76 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Prøver å installere Gallery2 på hjemmesiden min. Under installasjonen får jeg denne feilmeldingen: Error: Your version of PHP is configured with safe mode enabled. You must disable safe mode before Gallery will run. Hvordan slår jeg av safe mode? (har hjemmeside hos b-one.net) Endret 3. september 2006 av Rideon76 Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 du får ikke slått det av hos b-one.net og Gallery2 støtter ikke Safe-Mode så du må skifte host hvis du skal bruke G2, men forøvrig er dette en php ting som ikke har noe med "webdesign,html og css" og gjøre... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 På kontrollpanelet -> avansert hos b-one.net kan du titte på php-instillinger. Tror ikke det står så mye om safe mode der, men sjekk iallefall at du bruker php 5 istedenfor versjon 4. "Register globals" er slått av som standard, aner ikke om det hjelper å aktivere denne - men du kan jo prøve B-one har også live chat, hvor du kan spørre om hjelp Eventuelt prøv inne på "programmering -> php" forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå