Hellemyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har 2 ram brikker på 1 gig tilsammen nå, 2 sånne(er ikke sikker på om det er akurat de, men det er samme seire og tall) Og jeg lurer på om jeg kan sette inn disse 2 og så få 2 gib RAM? Men er ikke sikker på om det virker, vil de virke med hverandre, og en ting til... er det no serlig bra ram med tanke på litt overklokking? Lenke til kommentar
Vicar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har 2 ram brikker på 1 gig tilsammen nå, 2 sånne(er ikke sikker på om det er akurat de, men det er samme seire og tall) Og jeg lurer på om jeg kan sette inn disse 2 og så få 2 gib RAM? Men er ikke sikker på om det virker, vil de virke med hverandre, og en ting til... er det no serlig bra ram med tanke på litt overklokking? 6794597[/snapback] Det kan du ikke gjøre. De første minnebrikkene du linka til er DDR1, de andre du linka til er DDR2. To helt forskjellige minnetyper, de er ikke kompatible i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå