leifeinar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) som gave til meg selv for vellykket examen på fredag gikk jeg på butikken i dag og kjøpte fear... men den vill ikke starte... klikker på ikon, begynner og loade. men så er det bar svart... får beskjed om at programm ikke svarer.... noen tips? har 10 dager fri... må spille litt Endret 3. september 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Se hvem fil så gjør at det ikke svarer, kansje du har samme problem som jeg hadde Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) er bare svart..... får ikke noe beskjed om fil... har du noen tips? står i readme at man trenger fullstendi oppdatert XP så driver og oppdaterer det er også 400 patcher.... kan je se hvilken fil? Endret 3. september 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Så du får ikke opp en sånn: Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 ser slik ut. tips er bra uansett Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 driver og laster en en patch på 290 mb..... utroli svært... må vel ha vært et og anna som ikke stemte med dete spillet. håper det funker Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvis du ikke har prøvd det før har du noe og glede deg til, både single-player og multi-player er knallbra. single-player kan være litt freaky når du sitter aleine på et mørkt rom og spiller, bør prøves Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 er alene ei uke. og det blir mørkt klokka 9...... så tenkte og skremme meg selv litt men må få spillet til og starte.... for noe PISS, håper denne patchen ordner ting.. håper jeg slipper og formatere. har ikke lyst til det Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 får beskjed om at patch kun er kompatibel med spill fra usa kjøpte mitt i ungarn jeg...... da var jeg like langt Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Her er det en løsning som fungerte for meg: http://www.gofear.com/news/224 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) takk for den, fikk installert patch nå...men starter fremdeles ikke. leste litt rundt på nettet og dette er visst vanli. at den henger seg i oppstart og tar 98% cpu når man er i task mngr driver og trøste laster demoen nå må prøve litt Endret 3. september 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå