SRT-10 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei, jeg er litt lei av den standard klokka på oppgave linja mi, finnes det et klokke programm eller no som gjør at man kan få en ny kokke? Som kanskje ligger på skrivebordet i steden for? Prøvd åfinne det men kommer bare fram til sånn virus program... Noen som kan hjelpe? Takk Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Prøv elprime clock. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Noen idé om hvor jeg kan skaffe det fra? Takk Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://www.google.no/search?q=elprime+cloc...n-US:unofficial nesten for dumt å svare Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hjemmelaga av yours truly: http://home.no.net/tsg1zzn/clock.zip Du trenger bare exe-fila. Høyre-klikk på den for å få en meny, dra den rundt med venstre musknapp. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ok, takk for hjelpa... Jeg vil bare ikke laste ned fra feil sted å få virus å sånn dritt... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg bruker LClock istendenfor standard klokken som følger med XP. Den er meget konfigurerbar og i tillegg følger det med en kjekk kallender som du får frem ved å klikke på klokken. Meget kjekt og ikke minst gratis program. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg lasta ned det LClock, men hvordan får jeg sånn at den viser sekunder? Også hvordan får jeg den til å åpne kalenderen sånn som du hadde gjort på bildet? Takker for svar Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg tror ikke det er mulig å vise sekunder i LClock. Kalenderen får du opp ved å trykke på på selve klokken. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Ok, vet du om noen andre klokke program som viser sekunder? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå