Gå til innhold

Haster! En fyr vil ta livet av seg. Hvilket nr.?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du skulle ringt politiet og latt de håndtere saken. Dette er tydeligvis bare en taper med stor oppmerksomhetstrang som hverken du eller venninna di skal bruke tid og energi på. Enten får politiet buret han inn til han blir edru eller så blir han kjørt på psyk...

Endret av Dr.Gonzo
Lenke til kommentar

ikke alltid det er tomme trusler.

besteveninna til søskenbarenet mitt slo opp med typen, en stund senere ringer han x-en sin, og sier at han står på jernbane skinnene og venter på toget, og kommer ikke til å flytte seg før hun tar han tilbake.

Og før hun rekker å si noe, hører hun toget kommer...

Lenke til kommentar

besteveninna til søskenbarenet mitt slo opp med typen, en stund senere ringer han x-en sin, og sier at han står på jernbane skinnene og venter på toget, og kommer ikke til å flytte seg før hun tar han tilbake.

6799725[/snapback]

Greit at han har det vondt, men når han gir hun skylden for hans død syns jeg ikke mye synd i han.

Lenke til kommentar

6799725[/snapback]

Greit at han har det vondt, men når han gir hun skylden for hans død syns jeg ikke mye synd i han.

6800367[/snapback]

enig her. utrolig dårlig gjort av han

Lenke til kommentar

Hør her.

90% av sånne saker er et skrik etter oppmerksomhet. 10% er ramme alvor. Beklager å si det, men du kan ikke ta på deg et sånt ansvar alene. Snakk med dine foreldre evt andre støttespillere. Gjerne handlekraftige, voksne mennesker. En rådgiver dersom du går på skole. Fortell alt. Hele historien. Om himmel og jord blir satt i bevegelse, så får det heller være. Det er kanskje det vedkommende ønsker. Hvis ikke, så er det en sjangs for at denne personen er innenfor de 10% som mener alvor.

Ikke ta på deg et sånt ansvar alene. Trust me.

Lenke til kommentar

De som vil ha oppmerksomhet trenger som oftest hjelp når vi snakker om selvmords-trusler, blir litt kvalm når mennesker bruker det mot folk de er glade i( ja, jeg vet at det de fleste er desperate)

Og så har vi de som er så dritt lei at de gjør det og mange av de som tar selvmord sier ikke et kvekk om det. En psykolog sa til meg en gang at de som skriker høyest om å ta livet sitt er de som vil ha oppmerksomet( hjelp eller noe annet som kan hjelpe de)

En liten ting til, dop og alkohol gjør ting som oftest verre i sånne settinger.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...