DDDD Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ringte 815 33 300.Ikke mye å hente der.. Btw, han fyren tar livet sitt om han ikke får møte hun innen en time. Han er full og tak narkotika tabletter i går.. 6794485[/snapback] En time har gått. Noe spennende så langt? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Synes du skulle ringt politiet og latt de håndtere saken. Dette er tydeligvis bare en taper med stor oppmerksomhetstrang som hverken du eller venninna di skal bruke tid og energi på. Enten får politiet buret han inn til han blir edru eller så blir han kjørt på psyk... Endret 3. september 2006 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hun hadde snakket med han på MSN. Han var bare sur fordi hun ikke hadde sagt før at hun ikke ville møte han.. Problemet løst. Han er tosk, han blokka hu, hu slipper han og verden lever videre. Takk for svar, ivertfall! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ikke for å være stygg, men takler ikke når folk kommer med "sekvmordstrusler". Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Da får du ta opp det i neste selvmordstråd. Virker som det blir opprettet tråder identiske med denne, minst én gang i uken. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 men det blir jo veldig patetisk... "ta meg tilbake eller så dreper jeg meg selv". (nå var det ikke nødvendigvis det som hendte her, men tenker mer generelt) regner med de fleste er enige Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Som oftest tomme trusler i den alderen. Men det er ille å høre sånt. Eksen min truet en gang med selvmord om vi ikke ble sammen igjen. Jeg visste det ikke kom til å skje, men det var skikkelig guffent for det. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jaja, da er busskøen like lang i morgen også. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ikke alltid det er tomme trusler. besteveninna til søskenbarenet mitt slo opp med typen, en stund senere ringer han x-en sin, og sier at han står på jernbane skinnene og venter på toget, og kommer ikke til å flytte seg før hun tar han tilbake. Og før hun rekker å si noe, hører hun toget kommer... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ikke alltid det er tomme trusler.besteveninna til søskenbarenet mitt slo opp med typen, en stund senere ringer han x-en sin, og sier at han står på jernbane skinnene og venter på toget, og kommer ikke til å flytte seg før hun tar han tilbake. Og før hun rekker å si noe, hører hun toget kommer... 6799725[/snapback] Greit at han har det vondt, men når han gir hun skylden for hans død syns jeg ikke mye synd i han. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ikke alltid det er tomme trusler.besteveninna til søskenbarenet mitt slo opp med typen, en stund senere ringer han x-en sin, og sier at han står på jernbane skinnene og venter på toget, og kommer ikke til å flytte seg før hun tar han tilbake. Og før hun rekker å si noe, hører hun toget kommer... 6799725[/snapback] Greit at han har det vondt, men når han gir hun skylden for hans død syns jeg ikke mye synd i han. 6800367[/snapback] enig her. utrolig dårlig gjort av han Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hør her. 90% av sånne saker er et skrik etter oppmerksomhet. 10% er ramme alvor. Beklager å si det, men du kan ikke ta på deg et sånt ansvar alene. Snakk med dine foreldre evt andre støttespillere. Gjerne handlekraftige, voksne mennesker. En rådgiver dersom du går på skole. Fortell alt. Hele historien. Om himmel og jord blir satt i bevegelse, så får det heller være. Det er kanskje det vedkommende ønsker. Hvis ikke, så er det en sjangs for at denne personen er innenfor de 10% som mener alvor. Ikke ta på deg et sånt ansvar alene. Trust me. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) De som vil ha oppmerksomhet trenger som oftest hjelp når vi snakker om selvmords-trusler, blir litt kvalm når mennesker bruker det mot folk de er glade i( ja, jeg vet at det de fleste er desperate) Og så har vi de som er så dritt lei at de gjør det og mange av de som tar selvmord sier ikke et kvekk om det. En psykolog sa til meg en gang at de som skriker høyest om å ta livet sitt er de som vil ha oppmerksomet( hjelp eller noe annet som kan hjelpe de) En liten ting til, dop og alkohol gjør ting som oftest verre i sånne settinger. Endret 4. september 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sånne folk får kun et svar fra meg.... Just do it!! En mindre idiot i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå