Joachricar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har vel prøvd det meste... Når jeg trykker bytt bruker så skjer ingenting. Trykker jeg winknappen+L kommer det opp at datamaskinen er låst osv... Var ikke sånn før!! Trenger hjelp... Takker for alle svar Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gå til Kontrollpanelet og inn under Brukerkontoer Der har du et valg som heter noe ala "Endre hvordan brukere logger av og på" der inne vil du kunne velge om du vil bruker "Fast User Switch" Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Har gjort det, men da jeg trykker bruk og går innpå samme greiene er det ikke krysset av for fast user switch Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har du prøvd å lese litt her, How To Use the Fast User Switching Feature in Windows XP? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har akkurat samme problemet som deg, fikk du løst det så vil jeg gjerne vite hvordan? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen som kan hjelpe til her? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Thanks for nothing guys! Fant heldigvis løsningen for dere som måtte lure: See if Terminal Services and Fast User Switching Compatibility services are started on your computer. Click Start, Run, type "services.msc" (without the quotation marks) and click OK. Double-click "Terminal Services" and make sure it's started and its startup type is "Manual". Double-click "Fast User Switching Compatibility" and make sure it's started and its startup type is "Manual". Restart the computer and try again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå