Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kravstor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg frekk om jeg kaller deg en klisjé?

 

Det nytter ikke å gå rundt og vente på at drømmedama skal dukke opp, for hun finnes ikke. Finn ei dame med noen småfeil, så du ikke glemmer at hun eksisterer.

 

Det er jo anbefalt å først date tolv stykker, og så slå seg ned med den neste du møter som du liker bedre enn alle tolv.

Lenke til kommentar
Er jeg frekk om jeg kaller deg en klisjé?

 

Det nytter ikke å gå rundt og vente på at drømmedama skal dukke opp, for hun finnes ikke. Finn ei dame med noen småfeil, så du ikke glemmer at hun eksisterer.

 

Det er jo anbefalt å først date tolv stykker, og så slå seg ned med den neste du møter som du liker bedre enn alle tolv.

6799769[/snapback]

 

Ja, bedre å senke standarden til en middels, enn for lavt da får du en dårlig, enn en veldig bra jente betyr hun er også kravstor mot deg.

Lenke til kommentar

Ikke forvent en dritt, det er mitt råd. Kjæresten min ligner ikke på mine tidligere fantasier om "drømmedama". Fantasiene dine blir ikke virkelighet, men du kan likevel få det jævlig bra med ei jente som du per i dag "ser ned på". Vær åpen når du treffer nye folk så ordner det seg nok for deg også.

Lenke til kommentar

Okay. Til folk som kaller meg en klisje og som sier at jeg ikke skal forvente å finne drømmedama, så vil jeg si:

 

Jeg har ingen ambisjoner om å finne ei dame som er perfekt! Jeg har fullt av småfeil sjøl, men det er uskyldige småfeil! Etter min meining i hvert fall.

 

Jeg har en filosofi som jeg følger: Bedre å være singel, enn å være sammen med noen det bare er problemer med!

 

Jeg er som en gammel bil, med masse småfeil som kan bli store. Derfor bør jeg kanskje også ta et tak med meg sjøl og fikse et par feil før bilen detter sammen. Men med ei bra jente meiner jeg ei som ikke røyker hasj, som ikke har liggi på rygg for 20 mann, ei med prinsipper og holdninger og ikke minst skjarm! Sånne damer har jeg falt for før. Utseende venner man seg til, som ejg skrev i starten.

Lenke til kommentar

Jeg er i ganske så samme situasjon som trådstartern her. Er selv en gutt på 22 år som ikke har noe fast forhold på merittlisten. Jeg har liksom "hatt ting på gang" med noen jenter, men det har alltid bare kokt ned til ingenting. One nights stands har det blitt noen av, men jeg er heller ingen fan av det. Har aldri vært noe spesielt begeistret for jenter med platinablondt hår og store bryster. Og for å si det sånn: det er en del av de på skolen der jeg går.

Jeg, som trådstartern, liker jenter med naturlig utseende og glimt i øyet! Det er som oftest de jeg får et godt øye til. Kanskje jeg er litt kresen iom at jeg ikke tar hva som helst. Men spør du meg så er det jentene som er kresne nå til dags. Er ikke langt unna sannheten at de fleste attraktive jenter nå for tia helst vanker sammen med perfekte gutter som er 3-4 år eldre enn seg selv.

 

Men nå har jeg møtt en jente jeg synes er så kjekk og søt og snill og grei... har ikke kjent henne lenge (en uke eller noe) men det sa liksom bare klikk! Var med henne hjem etter en tur på byen i helga, og vi bare prata i flere timer. Synes egentlig det var helt topp å bare prate liksom, for det var aldri min eller hennes hensikt å rote eller hoppe til sengs. I dag møtte jeg henne igjen og vi har en veldig fin kjemi. Men jeg er redd at dersom jeg ikke tar litt initiativ så ender det bare med at vi kun vil være og forbli venner. I mange tilfeller er det selvsagt koselig å ha gode jentevenner, men jeg føler allerede nå noe mer for denne jenta enn vennskap. Problemet er at jeg ikke veit om hun føler noe spesielt for meg, for hun er liksom veldig utadvendt og snill mot alle gutter.

Tenkte jeg skulle ta sjansen og invitere henne med på kafè eller noe sånt, bare oss to for å bli litt bedre kjent. Men er redd for å bli rejecta allerede nå, og det ville være litt pinlig iom at vi skal gå på samme skole i flere år fremover... Det ville kanskje være greit å bare la det ligge litt på is til vi er blitt bedre kjent?

 

Noen som har vært i ca samme situasjon, og som har gode råd ?

Lenke til kommentar

Jeg møtte ei jente som var sånn at ho prata med alle og flørta og va kjempejente! Vi ahdde verdens aller beste kjemi. Vi var ment to be i mine øyne. Men da jeg skulle ta initativet så ville ho bare være venner. Litt skummelt med sånne jenter for de gir intrykk for at du er alt når dere er sammen, men sånn er ho kanskje mot andre ho er sammen med og. Sier ikke at du skal drite i ho, men ikke la det gå for lenge som du sjøl sier før du prøver.

Lenke til kommentar
Jeg er i ganske så samme situasjon som trådstartern her. Er selv en gutt på 22 år som ikke har noe fast forhold på merittlisten. Jeg har liksom "hatt ting på gang" med noen jenter, men det har alltid bare kokt ned til ingenting. One nights stands har det blitt noen av, men jeg er heller ingen fan av det. Har aldri vært noe spesielt begeistret for jenter med platinablondt hår og store bryster. Og for å si det sånn: det er en del av de på skolen der jeg går.

Jeg, som trådstartern, liker jenter med naturlig utseende og glimt i øyet! Det er som oftest de jeg får et godt øye til. Kanskje jeg er litt kresen iom at jeg ikke tar hva som helst. Men spør du meg så er det jentene som er kresne nå til dags. Er ikke langt unna sannheten at de fleste attraktive jenter nå for tia helst vanker sammen med perfekte gutter som er 3-4 år eldre enn seg selv.

 

Men nå har jeg møtt en jente jeg synes er så kjekk og søt og snill og grei... har ikke kjent henne lenge (en uke eller noe) men det sa liksom bare klikk! Var med henne hjem etter en tur på byen i helga, og vi bare prata i flere timer. Synes egentlig det var helt topp å bare prate liksom, for det var aldri min eller hennes hensikt å rote eller hoppe til sengs. I dag møtte jeg henne igjen og vi har en veldig fin kjemi. Men jeg er redd at dersom jeg ikke tar litt initiativ så ender det bare med at vi kun vil være og forbli venner. I mange tilfeller er det selvsagt koselig å ha gode jentevenner, men jeg føler allerede nå noe mer for denne jenta enn vennskap. Problemet er at jeg ikke veit om hun føler noe spesielt for meg, for hun er liksom veldig utadvendt og snill mot alle gutter.

Tenkte jeg skulle ta sjansen og invitere henne med på kafè eller noe sånt, bare oss to for å bli litt bedre kjent. Men er redd for å bli rejecta allerede nå, og det ville være litt pinlig iom at vi skal gå på samme skole i flere år fremover... Det ville kanskje være greit å bare la det ligge litt på is til vi er blitt bedre kjent?

 

Noen som har vært i ca samme situasjon, og som har gode råd ?

 

Den som intet våger intet vinner, veit du. Føler du at det er en god kjemi mellom dere to, så synes jeg at du ikke bør vente så altfor lenge med å be henne ut på et eller annet. Det verste som finnes er at man faller for en eller annen jente og så koker det hele bort i kålen.

Må jo si det slik da, med den interessen hun OPPLAGT har vist for deg så bør du slå til :yes:

Lenke til kommentar
Er det så gale om hun har hatt sex med 20 stykker? Hvis du ser etter jenter i 20-årene, så skal du ikke se bortifra at noen av dem har hatt fortider de ikke er stolt av. Eller kanskje de er glad i sex, som heller ikke er noe å skammes over.

 

Man kan jo være glad i sex og enda ikke hore rundt. Dette begrepet som du kommer med synes jeg virker kunstig. Virker som om det er konstruert av mektige nyfeminister som vil dekke over sine nymfomatiske tendenser.

Er det virkelig for mye å be om, at din bedre halvdel skal ha delt den mektigste kjærlighetserklæring med et fåtall? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det så gale om hun har hatt sex med 20 stykker? Hvis du ser etter jenter i 20-årene, så skal du ikke se bortifra at noen av dem har hatt fortider de ikke er stolt av. Eller kanskje de er glad i sex, som heller ikke er noe å skammes over.

 

Man kan jo være glad i sex og enda ikke hore rundt. Dette begrepet som du kommer med synes jeg virker kunstig. Virker som om det er konstruert av mektige nyfeminister som vil dekke over sine nymfomatiske tendenser.

Er det virkelig for mye å be om, at din bedre halvdel skal ha delt den mektigste kjærlighetserklæring med et fåtall? :hmm:

6803081[/snapback]

Jeg synes det er en smule arrogant å luke ut jenter som har sex for nytelsens skyld, det er tross alt derfor man har sex. Det er ikke bare den mektigste kjærlighetserklæringen (utenom f eks å si at du elsker noen :ermm: ), det er også det beste to mennesker kan gjøre sammen for å gjøre hverandre glad. Sex er naturlig, sex er godt og sex bør ikke begrenses til den man elsker og skal tilbringe hele livet med. Det er noe som skal utforskes, eksperimenteres og nytes.

 

Hvis det er godt, og det ikke skader noen, så er det en god ting. Hvorfor man blir dømt nord og ned for å ha sex er noe jeg aldri vil forstå.

Lenke til kommentar
De fleste jentene går etter de perfekte guttene som er 4 år eldre. Derfor går du etter jentene som er 4 år yngre. VOILA!

6802960[/snapback]

 

 

trukke det...

6803151[/snapback]

 

vel, kunne selv tenkt meg at den neste dama mi er jomfru. liker ikke tanken på at noen har vert borti henne før. ble nettopp kastet ut av et seriøst forhold (var forlovet), så etter å ha fått "luftet bikkja" mi litt, så kunne jeg tenkt meg å blitt i lag med ei jomfru ja.

 

ja jeg vet det er veldig teit å si at jeg vil ha ei jomfru (evt ei som har hatt minimalt med gutter), men kan ha hoppet i høyet med en hel del selv. det er bare slik jeg føler det..

Lenke til kommentar
Jeg synes det er en smule arrogant å luke ut jenter som har sex for nytelsens skyld, det er tross alt derfor man har sex. Det er ikke bare den mektigste kjærlighetserklæringen (utenom f eks å si at du elsker noen  ), det er også det beste to mennesker kan gjøre sammen for å gjøre hverandre glad. Sex er naturlig, sex er godt og sex bør ikke begrenses til den man elsker og skal tilbringe hele livet med. Det er noe som skal utforskes, eksperimenteres og nytes.

 

Hvis det er godt, og det ikke skader noen, så er det en god ting. Hvorfor man blir dømt nord og ned for å ha sex er noe jeg aldri vil forstå.

 

Jeg sier ikke at man bare skal ha sex med den man skal leve hele livet med, men det er nå engang slik, sett ut i fra et evolusjonspsykologisk prinsipp, at man skal være særdeles kritisk til hvem man tar med hjem til køys. Har vel et generelt inntrykk av at jenter, spesielt naive jenter, drar med seg gud og hvermann med hjem til køys ukritisk. Denne formen for adferd må det være lov til å reagere på?

Lenke til kommentar

Da har vi ihvertfall lokalisert problemet, og det er ikke henne. Hvis du heller lærte å stole på mennesker og få bygget opp selvtilliten (hovedårsaken til sjalusi), så hadde du sluppet å tenke over hvor mange jenten har vært i seng med før hun traff deg. Du begrenser dine egne valg ved å diskriminere erfarne jenter, og det er spesielt teit når det kun er pga sjalusi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...