Chrisss Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 har et 6800gt agp! men så luer jeg på omjeg skal flashe det ? eneste jeg veit er at biosen er Version 5.40.02.15.01 Hvor kan jeg finn ny bios å hvordan gjør jeg det ? Kan jeg flashe et 6800 gt til ultra ? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Verktøy for å flashe BIOS finner du her: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1633&page=3 BIOSer finner du her: www.mvktech.org Jeg prøvde dette for lenge siden, men husker ikke hvordan det gikk. Det er bare å prøve seg med flere forskjellige BIOSer. Lykke til. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror jeg ville ha klokka kortet til 400/1100,og sett om kortet var stabilt på den hastigheten,før flash og volt mod. For min del holder det med å kunne klokke til ultra hastighet(400/1100). Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror jeg ville ha klokka kortet til 400/1100,og sett om kortetvar stabilt på den hastigheten,før flash og volt mod. For min del holder det med å kunne klokke til ultra hastighet(400/1100). 6797422[/snapback] Folk er forskjellig, for noen holder det, og noen trenger mer. Men jeg er enig med deg at Chrisss må sjekke om den er stabil på de hastighetene først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå