Gå til innhold

Sony Ericsson Themes Creator

Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Heihallo.

Jeg bare har undrett over noe når jeg lager Themes med SE Theme Creator.

Hvordan lager man bilder slik som vist på bilde nedenfor, slik at der det er rutete ser man igjennom bilde og ser det som er bak.

setc222.jpg

Noen som vet dette?

Og om det ikke bare er programmet som ikke kan det?

EDIT: Kan være uforståelig hva jeg mener, spør hvis du ikke skjønner.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har photoshop, kan du gjøre det ved å bruke "gradients". Verktøyet finnes ved å right-click "bøtte-ikon".

Velg bare en farge, dra etter den retning du vil og that's it. Spør om du ikke forstår. Jeg er ikke norsk og jeg har programmet på engelsk :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg ser at du prøver å redigere orbit. Husk at dersom endrer noe og lagrer dette, blir "Desktopen" ikke animert lenger, den blir da endret til standardikonene med svart bakgrun.

6795494[/snapback]

Neinei, prøver ikke å redigere orbit, jeg bare visste at de hadde brukt det der. Så jeg hadde det bare som et eksempel for å vise hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Tror nok du må benytte photoshop til å lage en ramme med gjennomsiktig bakgrunn for å fikse dette! Fines sikkert mange andre programmer som har samme funksjon, men mener at den rutete bakgrunnen betyr at den er gjennomsiktig. Såvidt jeg vet er det slik en gjennomsiktig bakgrunn vises i photoshop!

6795414[/snapback]

Jeg forstår, men jeg er ikke helt sikker på om du skjønner hva jeg mener. Her skal jeg komme med et annet eksempel som viser litt tydeligere hva jeg mener.

jaja.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...