Supermgns Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg sitter på disse speccsa atm: Intel E6600 conroe Asus P5W DH Deluxe Geil 2gb ddr2 Gainward geforce 7950 GX2 windows xp sp 2 Har lagt inn alt av drivere(nyeste) og maskina ser ut til å kjøre normalt ved første blikk.. men jeg sliter med random lag når jeg booter opp f.eks wow, fear etc.. Hele pc'en "stopper opp" for et halvt sek now and then.. som er veldig irriterende.. Hvis jeg kjører f.eks film eller musikk i bakgrunnen så hender det at spilleren henger seg eller lagger noe maks når jeg alt tabber ut av et spill.. bildet forsvinner også på playeren (hvis det er film eller player effekter).. Dette skjer på alle musikk programmene jeg har. Må quitte programmet for å så starte det opp på nytt for å få det til å funke normalt. Det hender også ganske ofte at skjermen blir bare full av surr når jeg prøver å alt tabbe ut.. så jeg må alt tabbe inn igjen og ut intill jeg kommer meg ut i windows. Dette er ikke basert på overklokking eller forskjell på nye/gamle drivere når det gjelder skjermkort og lydkort, samme problem uansett. Som dere sikkert skjønner er dette uaktuelt å sitte på Noen som har en ide om hva som kan stå bak det her? Ps: Programmer blir generelt ustabile når jeg gjør ting etter å ha alt tabba ut av spill, bios er oppdatert og så vidt jeg vet er alle settings slik de skal være. Har ikke funnet noe som virker galt Endret 3. september 2006 av Eveze Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei og velkommen til forumet! Hvilken strømforsyning har du i pcen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Supermgns Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hallo og takker Har en Thermaltake Purepower Butterfly 480w PSU. Har også satt inn en Thermaltake 250W Power Express VGA psu for å hjelpe min stakkars butterfly med å drive skjermkortet ettersom den bare klarer 18 ampere på 12v. Skjermkort psu'en gir 15-16 amps eller noe i den duren mener jeg på så det burde ikke være noe problem. EDIT: Cleana ut drivere og la alt inn på nytt og da ble jeg merkelig nok kvitt stutteringa i wow iallefall, men skjermen blir fortsatt full av strimler osv når jeg alt tabber. Media player mister også fortsatt bildet -Eveze Endret 4. september 2006 av Eveze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå