sjefsjur Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei har tenkt meg å kjøpe Sennheiser pc 160...og i følge hw.no er PIXmania det billigste valget bortsett fra SHG (men de er danske). Har aldri hørt om PIXmania så bare lurte på om noen hadde noen erfaringer med PIXmania! Er de til å stole på ? Mvh. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 det har vært mye snakk om pixmania(iallefall som jeg har sett). Hvis du synes SHG er galt, som jo profilerer en norsk webside (da må de følge norske forbrukerkjøpslover om jeg ikke tar helt feil), så er vel pixmania egentlig franske? (de profilerer seg også som norske, så det er vel mye det samme som med SHG. PS: ok, flere webshops bør liste opp "om oss" sidene ved hjelp av ei bra dame...hehe Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har lurt mye på Pixmania jeg og, men de er uansett uaktuelle. Sjekka fraktprisen på en skjerm der, det var "Fra 560 kr" eller noe sånt, og da er det jo ikke billig lenger.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Personlig ville jeg nok betalt litt mer og handlet fra en butikk som jeg kan stole på, spesiellt om det er snakk om gjenstander til flere tusen kroner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er jo det som er spørsmålet: er de til å stole på eller ikke? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De sender nok varen, men et kjapt lite søk på pixmania på forumet, viser at med mindre du elsker selvpining, har ekstrem tålmodighet, og digger byråkrati og skjulte kostnader... så ligger du langt unna Pixmania. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er registrert 73 erfaringer på Pixmania i prisguiden, og gjennomsnittskarakteren på 3,81 er veldig lavt sammenlignet med andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå