uranus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Først og fremst vet jeg at jeg burde prøve å skrive noe selv, noe jeg skal. Men ville bare gi henne et lite kjærlighetsdikt nå som hu står opp. Noen som har noen jeg kan gi? Har sett på Dikt.no og nypoesi, finner ingen. Takk! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dikt er passé. And so are you. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg bryr meg lite hva du syns.. Hu liker sånt, så derfor prøver jeg å finne noe til henne. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har jo ikke peiling på hva hu liker. Gjerne noe som matcher hennes personlighet, da. Noe som man kan trekke tråder til livet deres gjennom. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Vil egentlig bare skrive noe kort som viser at jeg er glad i henne og liksom får frem hvor mye hu betyr for meg.. Vil klare det på et par setninger.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I wrote your name in the sky, but the wind blew it away. I wrote your name in the sand, but the waves washed it away. I wrote your name in my heart, and forever it will stay. http://www.lovepoemsandquotes.com/LovePoem09.html Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Roser er røde Fioler er blå Jeg løper fortere kåt enn du gjør redd Lenke til kommentar
fompa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Røser er røde Fioler er blå Rimi er billig å DU er like så Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Roser er grønne, Fioler er grå, Hvit er vårens vind, ...Og jeg er fargeblind! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå