Photofreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Dette bildet synes jeg ble litt stilig! Synes det passet bra til fuglene at det er i svart/hvitt. Jeg er bare en amatør, og det var virkelig ikke meningen at den fremste fuglen ble uskarp, mens fuglen som strekker seg etter maten, ble skarp! Men synes det fungerte bra. Bildet er tatt med Fujifilm Finepix S5600 Kom med bildekritikk! Endret 3. september 2006 av Photofreak Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Farger farger! For at det skal være sorthvitt må det være korn, det må være kontraster, er ikke nok med å bare gjøre noe sorthvitt. Lenke til kommentar
Photofreak Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Farger farger! For at det skal være sorthvitt må det være korn, det må være kontraster, er ikke nok med å bare gjøre noe sorthvitt. 6793898[/snapback] Har du ideer til hva som kunne blitt endret da? Hvordan det kunne blitt bedre? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sånn kanskje?: Så får vi se om Photofreak liker og om Litejk er enig Lenke til kommentar
Photofreak Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Er det dette Litejk kaller korn? Jeg likte det, men ser ikke at det er kommet mer kontraster? Hvis det var meningen då.. Takker for forslag! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Eh, Svart/hvitt MÅ være korn? Hva har du røyket? Svart/hvittkonverteringen var uansett heller dårlig. Les http://www.outdooreyes.com/photo73.php3 og prøv igjen. Lenke til kommentar
Photofreak Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Eh, Svart/hvitt MÅ være korn? Hva har du røyket?Svart/hvittkonverteringen var uansett heller dårlig. Les http://www.outdooreyes.com/photo73.php3 og prøv igjen. 6794858[/snapback] Jeg har ikke photoshop enda, så kan desverre ikke teste.. Men jeg har ikke særlig peiling så kan dere ikke være så snill å forklare litt mer presist? "svart/hvittkonvertering" vil si..-? Hvis vi ser litt vekk fra svart/hvitt, - hva med komposisjonen, resten av bildet? Hodet til måken som strekker seg etter maten, kom jo noelunde i det gyldne punktet, ikke sant? Endret 3. september 2006 av Photofreak Lenke til kommentar
ttd Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva høres det ut som? Konvertering fra farger til svart/hvitt? Et godt svart/hvittbilde har som regel kraftige kontraster, og det synes jeg mangler her. Hodene på måkene er også utbrente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå