Evil-Duck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg har et kjempe problem med PCen min. jeg kan skru den på og ha den på lenge noen ganger og noen ganger skjer det like etter oppstart, det som skjer er at det først starter å komme tynne farge streker over skjermen og etterpå starter skjermen å skru seg av og på og av og på og da må jeg bare skru av PCen, har prøvd å formatert. så jeg tenkte det var skjermkortet som var dødt men det går bra å vere i sikkerhetsmodus edit: Spec står i profilen min Endret 3. september 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 jeg har nå sendt mail til komplett. så får se hva de sier, men trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var skjermkortet varmt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Var skjermkortet varmt? Hilsen, efikkan. 6798419[/snapback] nope det ligger vanligvis på 40-50 Grader noe som burde vere vanlig temp for et 7900GT Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 har du testet i en annen skjerm? I safemodus så er jo oppløsnningen rimlig lav.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 har du testet i en annen skjerm? I safemodus så er jo oppløsnningen rimlig lav.. 6808933[/snapback] har testet skjermen på en annen datamaskin og der fungerte den helt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå