Jørnan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Klikket på Google Earth i går, men kunne ikke finne The World i Dubai. Er den ikke ferdig bygget enda? Har siste versjon av Google Earth med 2006 kart så det skal ikke være så utdatert Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bildene til Google Earth er opptil fem år gamle -- det tar tid å fotografere en hel klode. The World ble levert i 2002. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Det står 2006 på bildene da... Rart jeg ikke har funnet det. Noen andre som har funnet det på Google Earth? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bildene til Google Earth er opptil fem år gamle -- det tar tid å fotografere en hel klode. The World ble levert i 2002. 6793845[/snapback] Han tenkter sikkert på øyene i Dubai, og ikke skipet Og tar jeg ikke helt feil, så er de ferdige i 2007. Lenke til kommentar
obese Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://www.theworld.ae/ trykk på den 8'e firkaten: "status" bilder om fremgangen der. fine bilder Bildene fra Monaco er ca 3 år gamle. Alt jeg vet pga byggingen av et hotell. Artig med Google earth er de styre byene, spesielt: las vegas. Google earth har forum med alle sjuke fete tingene man kan finne med programmet, sjekk det ut, bra timekiller. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Snakker om øyene, ja. Hvis det skal være ferdig i 2007 har jeg kanskje funnet det. Har sett en hel haug med øyer, men de danner ingenting som likner på jorkloden... Syns de har dårlig tid på seg, da, hvis det skal være ferdig i 2007, men bildene kan være fra 01.01.2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå