Uflink Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hei! Jeg har en Golf 2 Som er uten nærlys. Fjern og park virker. Kan noen hjelpe meg? Vennlig hilsen Uflink Endret 3. september 2006 av Uflink Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Har du sjekket sikringen? Endret 3. september 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Uflink Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Har du sjekket sikringen? 6793781[/snapback] Yupp. Ingen sikringer er gått. Lenke til kommentar
Uflink Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Har du sjekket sikringen? 6793781[/snapback] Yupp. Ingen sikringer er gått. 6793931[/snapback] Jeg har kjøpt ny bryter men det hjalp ikke Det kan virke som om det er noe dårlig kontakt. Har tidligere fått det til å virke ved å røre rundt i ledningsgryta under rattstammen. Kan releet ha gåt i stykker? Endret 3. september 2006 av Uflink Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du skal ikke se bort i fra at det er releet som har ryki. Lenke til kommentar
Uflink Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du skal ikke se bort i fra at det er releet som har ryki. 6794896[/snapback] Hvor sitter det da? I sikringsboksen? Vet noen hva et sånt koster? Det er vel også ganske sikkert dårlig kontakt ett eller annet sted. Endret 3. september 2006 av Uflink Lenke til kommentar
Timberman Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skifta pærer? KAn være nærlys tråden i pæra som har ryki. Skjedde med min 1982 Matra Murena i fjor Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sjekk pærene ja, er ikke uvanlig at begge ryker samtidig i og med at de blir brukt like mye under samme forhold. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvor sitter det da? I sikringsboksen? Vet noen hva et sånt koster? 6795698[/snapback] Releene sitter i sikringsboksen og koster 30 kroner på Biltema. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du har ikke byttet feil bryter?Det er bryteren på rattet du har byttet ikke sant? Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Når jeg tenker meg om håper jeg han har fått skiftet nærlysene i løpet av den siste måneden Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 du har H4 pærer... og om du har langlys på pæra, men ikke nærlys så er pæra gåen! værre er det ikke siden den funker p langlys, så skal det ikke være noe problem ellers egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mål med et voltmeter om du har spenning mellom en av polene på sokkelen for pæra og jord når du har nærlys på. H4-sokkelen har 3 kontakter, den ene er jord, den andre er 12V for nærlys, den tredje er 12V for fjernlys. Dersom du har 12V i en av kontaktene med nærlysene på, er det feil på pærene. Dersom du ikke har 12V, er det feil på enten ledningsnett eller bryter. Såvidt jeg vet er det ikke rele for lysene på Golf 2 (men jeg har jo tatt feil før....). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå