bjs Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 når eg prøver å slå på min creative TX/FM kommer det opp "file system error" dette skjedde etter at eg prøvde å formatere den via windows... (høyreklikk - formater osv) så eg lurer på om det er filsystemet som er feil evt hvilket filsystem det skal være. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Åssen Creative er det? modell/merke Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) når eg prøver å slå på min creative TX/FM kommer det opp "file system error" dette skjedde etter at eg prøvde å formatere den via windows... (høyreklikk - formater osv) så eg lurer på om det er filsystemet som er feil evt hvilket filsystem det skal være. 6793599[/snapback] Åssen Creative er det? modell/merke 6796831[/snapback] Hvis du går på support siden til creative og laster ned nyeste firmwire og innstalerer den burde det løse problemet... Edit: Sjekket siden til creative, der var det ingen firmwire. Da må du nok gå i butikken og klage... Endret 3. september 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Med litt eldre firmwareversjoner av MuVo TX/NX, skal du ikke bruke Windows innebygde formatering, du er nødt til å bruke Creatives eget program. Dette skyldes at spilleren bruker FAT(16), i tillegg til at den trenger noen filer for lagring av innstillinger o.l. De nyere versjonene takler formatering i Windows, og også med FAT32. Jeg fant ikke programmet på hjemmesiden til Creative, men det fulgte høyst sannsynlig med en CD med endel programmer på, som du kan bruke til å gjenopprette slikt. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Noen som har denne Creative cd'en med formateringsprogram for MuVo spillere? Stusset på at min 256MB spiller bare hadde 180MB ledig da den var helt tom, og et øyeblikks utenksomhet gjorde at jeg formaterte spilleren i Windows. Dårlig at Creative ikke gidder å programmet på siden sin.. Edit; Har sendt "customer support" mail til de og bedt de sende det. Endret 2. november 2006 av mFaFa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå